Een tijdje geleden heeft mijn vrouw twee keer heel wat bloed verloren in week 5. Zelf denkt ze nu dat het niet goed gaat, maar een echo wordt pas in week 8 gedaan (volgende week). Ondertussen blijft ze elke dag wat donker bloed afscheiden wat we ook niet vertouwen. Maar nu zegt ze dat (en zie ik) dat haar buik wel dikker wordt. Groeit een vruchtje door als deze al dood is? Of kan er een andere reden zijn (naast dat het vruchtje toch leeft) dat je buik dikker wordt? Groet, Man
Als julie het niet vertrouwen gewoon de vk of gynacoloog bellen daar zijn ze voor!! Laat je weten hoe het gaat?
Ik zou ook voor eerdere echo gaan. Nog een week stress is echt onnodig. Bij bloedverlies zou je nu echt al moeten mogen komen met deze termijn. Zwangerschapsverschijnselen kunnen nog lang aanhouden als het mis is inderdaad en de vruchtzak kan doorgroeien. Maar bloedverlies komt ook veel voor bij goede zwangerschappen. Bellen dus voor die echo. Man, heb jij al gebeld? Als je zegt dat je vrouw heel erg ongerust is, dan kan het vaak ineens wel. Suus