Ik heb sinds kort een dikke harde bult in mijn onderlip aan de binnenkant. Als ik kijk zie ik geen verkleuring. De bult drukt op mijn tanden en is echt heel hard. Hij valt niet uit t drukken. Hij doet pijn en t lijkt wel of ik hem een paar mm kan verschuiven. Herkent iemand Het.? Wat kan t zijn ? Ik kan morgen de huisarts belln maar pas donderdag of vrijdag langs gaan
ik heb het ook ens gehad, en bleek een binnenhuidse kootslip te zijn. ik heb werkelijkwaar nooit een koortslip en het hierna ook nooit meer weer gehad. ik twijfel ook nog steeds of dit het wel echt was, maar het is wel vanzelf weg getrokken. ik zou wel voor de zekerheid even langs de ha gaan, maar zorgen maken tot die tijd zeker niet!
Dat zou maar zo kunnen ik eb er weinig verstand van. Ik kan na 11 u de huisarts bellen misschien dat er morgen vroeg nog een plekje is.
Ik heb ook ooit zo'n bult gehad. Bij mij was het een soort van abces. Er zaten etens/speekselresten onder. Bij mij hebben ze hem in het ziekenhuis open gesneden en met zo'n zuigertje er alles uit gezogen. Daarna weer gehecht. Heb er heel soms nog last van, maar dan trekt het nu uit zichzelf weg. Je moet er ook niet op kauwen.