dikke bult..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hoopto, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoopto

Hoopto Actief lid

5 sep 2008
    181
    0
    0
    Een rare vraag..
    ik heb aan de linkerkant van mijn buik, dus eigenlijk echt in mijn zij, een dikke bult zitten..?!
    Heeft iemand enig idee wat het is, mijn kindje ligt rechts dus die is het lijkt me niet..

ben trouwens 27 weken zwanger..

2. marjolieke

marjolieke Actief lid

16 mrt 2009
    130
    0
    0
    het zouden de billetjes kunnen zijn, ik heb namelijk boven mijn navel aan de rechterkant zo'n bult zitten en volgens de groeiecho van 2 weken geleden ligt ze inderdaad met haar billen daar. Het is echt een uitstulpsel :)

3. Hoopto

Hoopto Actief lid

5 sep 2008
    181
    0
    0
    ja... alleen ligt mij kindje aan de rechterkant en zit de bult aan de linkerkant, praktisch in mijn zij..
    Ik kan dat echt niet herleiden als iets van mijn kindje...

4. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    hoe weet je dat links ligt?kinderen draaien en bewegen toch gewoon want zelf bij mij draait mevwourtje nog

5. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Bij mij draait de kleine nog elke dag..
    Gebeurd trouwens ook dat ik aan twee kanten een bult heb, als de kleine zich eens lekker uitstrekt (ben zelf vrij klein, dus bij mij zag je al heel snel bobbels :p)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier ook, al ben ik iets minder ver dan jou.. ik heb constant een bult recht boven mn navel.. meneer draait alleen zijn bovenlichaam, dus de billetjes steken constant uit haha.. ene keer ligt hij met zn hoofdje linksonder, uurtje later rechtsonder....zo fijn, dat gaat natuurlijk gepaard met flink getrappel;)

Anders moet je morgen de VK of je huisarts even bellen, misschien dat ze er even naar kunnen kijken..

7. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Haha herkenbaar jou vraag! Ik voelde op een gegeven moment link en rechts een bult, terwijl de baby al ingedaald lag! Ik dacht hoe kan dat toch! Aan de ene kant bleek zijn bips te liggen en aan de andere kan de benen en voel je waarschijnlijk de knieen. Bovenbeen en onderbeen ligt dan in een hoek he, waardoor het groter lijkt!

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Met 27 weken draait je kindje nog zoooveel! Het kan dis wel het kontje zijn, met 31 weken draaide onze kleine zelfs nog regelmatig in stuitligging en weer terug, kan zo per 5 minuten verschillen

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik had van de week ook een hele dikke bult aan de linkerkant zitten, terwijl die kleine van mij meestal rechts zit en trapt. Ik vond het echt zo leuk :D

Deel Deze Pagina