Horeca?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

    Female Niet meer actief

    Oké oké, het is een beetje vervelend mss voor sommigen, omdat het niet het eerste topic is.... Maar ik vond het job-topic wel een leuk idee.... Dus mag ik dan zo vrij zijn om te vragen of er ook horeca-mensen op het forum zitten? :oops: :D

    Momenteel werk ik niet, maar heb een horeca-opleiding gevolgd en ook al aardig wat jaartjes ervaring opgedaan in deze sector.

    Mijn man is chef-kok in limburg!

    Ben benieuwd!

    Groetjes!
     
  2. Coco

    Coco VIP lid

    31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ben werkzaam in de horeca. (part-time in een cafe)
     
  3. Ik heb een aantal jaar in de horeca gewerkt als kok.
    Ben nu overgestapt op het onderwijs, ben docent koken. Betere uren en een beter salaris!
     
  4. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik heb altijd in de horeca gewerkt,van cafe tot discotheek.alles wel een beetje.

    sinds ik mijn oudste zoontje heb niet meer eigenlijk.
     
  5. 101

    101 Lid

    31 dec 2006
    65
    0
    0
    ik werk nu in een hotel in de keuken,
     
  6. lvdwerf

    lvdwerf Bekend lid

    16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Mijn moeder heeft een eigen restaurant. Hier ben ik eigenlijk in de bediening opgegroeid. Daarnaast heb ik ook nog een aantal jaren als kok gewerkt.

    Nu ben ik office manager op het eigen kantoor van mijn man en mij. Iets totaal anders, maar ik vind het wel leuk. Het koken doe ik nu nog wel graag thuis en als het nodig is spring ik soms ook nog even bij in het restaurant van mijn moeder.

    Het kok zijn zit me wel in het bloed, mijn vader was chefkok, maar ik red het vanwege een knieblessure ook niet meer om zo lang achtereen in de keuken staan. De bediening vond ik leuk toen ik jong was, maar nu steeds minder leuk.

    Ik ben benieuwd wie er nog meer in de horeca werkt(e).
     
  7. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hier nog een..

    Heb hogere hotelschool gedaan, en heb daarnaast altijd in de horeca gewerkt. Kom ook uit een echte horecafamilie. (wijnimport en sterrenrestaurant)

    Uiteindelijk toch gekozen om er niet verder in te gaan. Heb nu een super leuke baan als intercedente bij een groot uitzendbureau.
     
  8. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    geen opleidingen ja horeca cusrus alleeen ! maar sta al vanaf mijn 16 in de horeca!

    the best job there is!

    mis het wel hoo rnu!
     
  9. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb een assistent catering diploma

    heb ook in de catering gewerkt nu ff niet
     
  10. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Hier ook horeca al bijna 11 jaar....ben blij als ik een keer iets anders kan gaan doen sta nu al 5 jaar achter dezelfde bar in het bruin cafe waar ik op mijn 16 ook al stond......Ik zou graag een rustig beroep willen vopor even,heb dat vaker gezegd maarja,horecabloed stroomt waar het niet gaan kan he!
     
  11. sharon

    sharon Actief lid

    17 jan 2007
    323
    0
    0
    ik heb ook een paar jaar in de horeca gewerkt ik heb in een zwembad gewerkt in de keuken en bediening.
     
  12. Ik heb helemaal geen horeca papieren maar heb een jaar in een dorpscafe gewerkt en help nu heel afen toe op de camping achter de bar en in de keuken.

    Vind t heerlijk om te doen en zou graag verder willen in de horeca.
     
  13. mommy to be

    mommy to be Bekend lid

    4 dec 2006
    549
    0
    0
    ik werk ook in de horeca
    als kok(in)
    en ook in limburg!
    kan me geen leuker beroep wensen, heb dan ook echt van een hobby mijn werk gemaakt
     
  14. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb geen horeca papieren maar werk wel in de horeca, in het restaurant van het ziekenhuis hier. we hebben overigens ook nog een winkel erbij daar sta ik ook.
     

Deel Deze Pagina