Wat een geweldige film weer van Quentin Tarantino! Heb hem zaterdag in de bios mogen zien en ik raad iedereen aan die fan van Quentin's films is te gaan! Brad Pitt is trouwens geniaal in deze film! http://www.youtube.com/watch?v=5sQhTVz5IjQ
het is een spannende film (gisteren gezien) maar ik heb toch echt een paar keer mijn oogjes dicht gedaan, en soms stiekum tussen mijn vingers door gespiekt
PAS OP HIERONDER MISSCHIEN DINGEN VAN DE FILM DIE JE NOG NIET WILT WETEN: haha echt? Bij welke scènes dan? Sowieso de laatste zeker dat ze bij Landa...............................je weet wel wat doen
Wij hebben em gister ook in de bios gezien, en idd een geweldige nieuwe Tarantino! Hoewel ik best veel kan hebben in films, wel een paar keer ff de andere kant op gekeken..
Wij zijn hele erge fan van Quentin's films. Ik kan ook niet wachten om de film te zien. Nu nog even een oppas regelen.....
nou in het begin en de laatste... 1 keer ook echt de lucht in geschoten haha..! 2min ging mijn hartje weer in de normale ritme kloppen haha