Dikke enge spin

Discussie in 'De lounge' gestart door Fashion88, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.058
    2.555
    113
    Limburg
    Oh ik heb ook zo'n hekel aan die beesten!! Wij hadden hier laatst zo'n dikke zwarte binnen zitten! (en toevallig hadden we het op dat moment nog met de buurvrouw over een dikke bruine spin die eens bij ons buiten zat en een dag later bij haar binnen...).
    De kat probeerde hem nog te pakken maar ja die is zo sloom als wat... haha. Mijn man heeft de stofzuiger er maar bij gepakt en daarna moest hij toch absoluut meteen de stofzuigerzak weggooien van mij:D
    Een paar dagen later zat zo'n zelfde spin bij het toilet.

2. rusly

rusly Lid

11 jul 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    BRRRRRRRRR krijg het helemaal koud door die fotos. Hier ook af en toe van die hele grote. Laatst zag ik een grote op de muur en heb hem weggehaald door er heeeeeeel stoer een vaasje overheen te zetten en toen place mat eronderdoor te schuiven . toen buiten neergezet.
    Niet dat ik het uit diervriendelijk heid doe hoor maar ben met de stofzuiger idd bang dat hj er of uitkomt of hij heel snel langs de stang naar ij toe komt.

3. noukie89

noukie89 Niet meer actief

nou vorige week zat er een jumangus spin op onze slaapkamer en die was alleen dus wees gerust het hoeft niet altijd

4. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

He bah, nu voel ik dus ook vanalles kriebelen brrrr :$

5. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Waarom doe ik het ook? Een topic over spinnen openen terwijl ik er een paperclipje bij zie staan???
    Gatverdamme! Dat sommige van jullie die dingen uberhaupt durven te fotograveren!!
    Ik heb hier ook een hele grote spin in de woonkamer gehad. Zo'n grote zwarte snelle. Eerst hing hij aan de kleine melkbus (erfstuk van mn vriend's opa) Dus ik in alle staten mijn vriend bellen: Er hangt een giga spin aan jouw melkbusje hoor :$:$ Zegt ie: Zuig 'm gewoon op als je bang bent. Ik zeg: Jaaa daag:$ Volgens mij past ie niet eens door het gaatje van de zuigopening. Waarop hij weer zegt: Zulke grote spinnen komen niet voor in Nederland in huiskamers hoor...
    Nou heus wel!! Dus toen we hadden opgehangen dacht ik: oke ik pak nu de stofzuiger en ik zuig 'm wel op met mn ogen dicht. Dus ik loop naar de kelderkast om de stofzuiger te pakken, hoor ik ineens wat trippelen op ons laminaat. En nou, daar rende de spin er toch keihard vandoor op weg naar het andere donkere hoekje van de kamer! Je hoorde 'm gewoon trippelen!!
    Ik ben naar boven gevlucht, met alles wat ik nodig zou kunnen op hebben op die dag: portemonnee, sleutels, drinken, eten, telefoon, laptop, en ik ben niet meer beneden in de woonkamer geweest totdat mn vriend thuis kwam.
    De spin was overigens nergens meer te bekennen toen mijn vriend thuis kwam en ik heb 'm daarna nooit weer gezien......

6. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Gelukkig was mijn dochter toen nog niet geboren :)

7. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

:$:$ sjakIEIEIEIEIIEIEIIEIEI jeetje dat is meer een sjaakmans!! wat een grote!!

8. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Brrr dit is echt zelf marteling om dit topic te lezen haha. Zitten jullie ook de hele tijd omhoog en achter je te kijken om te zien of er niet een spin zit?
    We hebben 1x een hele grote spin in de badkamer gehad (in bad, hij kon er niet meer uit). Zelfs mn man vond die eng! Ik vond hem toen ik naar de wc ging 's avonds. Normaal doe ik, als ik in bed lig, het licht in de badkamer niet aan want dan word je weer zo wakker. Nu dus wel (gelukkig) en toen zag ik die spin! Brrrr! Gelukkig daarna zijn/haar wederhelft nooit ontmoet!
    We zijn op huwelijksreis geweest naar Bali en daar hadden ze spinnen die net zo groot waren als je hand. Echt creepy! Dan ben ik blij dat we in Nederland wonen hoor!

9. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ze zeggen dat je er wel een paar opeet in je leven tijdens je slaap...maar in die hele grote moet je je toch wel verslikken????

10. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwww wwwhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa brrrrrrrr ik ril echt van top tot teen wat een creep!!!!!! ik ben helemaal panish van die monsters!!!!!!! ik durf mijn vinger er zelfs niet op te leggen om het beeld van mijn gsm naar beneden te scrollen. bleeeeeggghhh wat vies en eng!!!!! als er ooit 1op me komt zitte kun je me oprapen en met de ambulance afvoeren volgens mij brrrr

11. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.141
    1.832
    113
    Wat voor inheemse beesten zijn dat haha.
    BRR

12. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Het is niet netjes om te lachen om andermans angsten, maar hier moest ik toch even om giechelen... so sorry:)

Nee, ik ben niet bang van spinnen. Ik experimenteerde vroeger zelfs wat voor beestjes ze het liefst in hun web wilden, gemeen he. Maar ik hoef ze ook niet zonodig op mijn hand te laten lopen. Ik ben een paar keer gebeten en ik reageer er een beetje allergisch op, vooral hooiwagens, takkebeesten (ja, die kunnen bijten :x)

Deel Deze Pagina