Het venijn zit weer in de staart

Discussie in 'De lounge' gestart door Krabje, 31 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Al jaren zijn wij gelukkig met ons drietjes. Eind 2012 wisten we dat er geen 2e kind zou komen bij ons. Veel verdriet van gehad maar toch geaccepteerd.
    Onze zoon is nu 12 en man en ik zijn ruim de 40 gepasseerd. Dus het is goed zo.
    En dan toch greep het mij bij de keel. Ik kreeg kwaaltjes die ik kende vanuit mijn zwangerschap. En mij menstruatie bleef uit....schrik.... wil ik dit wel? Kan dit wel? Het zit in mijn hoofd, dit is niet echt...
    En toen brak toch de menstruatie door vandaag. Toch opgelucht eigenlijk. Maar ondertussen toch stiekem wel teleurgesteld. Tis goed zo.
    Dat was weer een spannend eind van dit jaar....

Jullie ook zoiets meegemaakt, dat toch op het laatst er nog spannende dingen gebeuren.

2. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.318
    8.819
    113
    Vrouw
    Bij mij was het vandaag spannend of de donor kon komen. Helaas niet omdat hij langer moest werken en de treinen vandaag tot minder laat reden. Dus dat was mooi balen toen ik vanmiddag een positieve ovulatietest had.

3. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Ah dat is echt balen zeg. Morgen nog wel een kans?

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Wilde ik ook zeggen. Misschien morgen? Bij mijn beide pogingen is donor de dag na de positieve test langs gekomen.

5. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.318
    8.819
    113
    Vrouw
    Heeft bij mij geen nut. Weet van de rondes dat ik tempte dat mijn eisprong best snel volgt na een positieve test. Met de vorige donor een jaar lang dag na positieve test geïnsemineerd en nooit zwanger. 2 rondes op de dag van de positieve test geïnsemineerd en toen zwanger.

Deel Deze Pagina