Mijn dochter krijgt een nieuwe kamer voor de 9de verjaardag. Nouja niet nieuw maar andere indeling en behangetje. Ze krijgt 1 muur behang, andere muren zijn nu wit geverfd met behangrand. Ik wilde 1 van die muren kleurtje geven met glitter muurverf. Wie heeft de gouden tip, maak je het zelf en zoja welke glitters en welke verf of waar koop ik het het beste kant en klaar? Ik wil alles weten wat jullie weten over glitterverf.
Ik heb glittermuurverf van de Bauhaus in de woonkamer in de kleur cinnamon, overdag zie je het niet maar 's avonds met de lampen aan schittert het echt prachtig. Dekte ook geweldig overigens
Geen ervaring mee maar jaren geleden sprak ik een schilder die bij iemand bezig was die glitter muurverf wou en die had toen zelf glitters erdoorheen gemengd
Buurvrouw van de hoek had dat voor haar dochtertje. De schilder mixte zelf de glitters door de verf heen. Overigens bij Hornbach hebben ze van ik geloof arte deco een roze behang met glitter. Die behangt echt ONWIJS fijn!!! Voor R had ik m in een zacht groen/blauw, kan inmiddels dus ook mededelen dat hij ook erg prettig verwijderd (sloopdoos). Voor G heb ik m dan in t roze en het is echt dr gekoesterde wand, die sloopt bij laaaaange na niet wat R al in zn 2,5jaar voor elkaar heeft gekregen.
Levis verf glitters : zelf toe te voegen. Bij gamma hebben ze (in België toch)ook verf met glitters in. Vlug eens gekeken en dat is van little stars.
Hier idd ook de verf gemengd met potje glitters uit de Gamma. Dacht dat een potje om en bij de 10€ kostte... Beide dochters hebben dus muren met glitter - lange met en de korte muren (ook donkerder qua kleur) niet
Haha, nou die van 9 gaat niet meer slopen. Ik moet echt verf hebben want ik ga een deel van de muur verven, niet helemaal maar bedankt voor de tip En kun je die glitters in elke verf doen?
Ik vermoed van wel hoor. Die glitters staan namelijk gewoon tussen de verf en niet specifiek bij 1 soort.
Ja hoor. Ik heb voor beiden de zilveren glitters genomen (gemengd met resp roze en lichtblauwe verf). Maar je hebt ook blauwe, koperen en roze glitters Edit: ben gaan kijken op de NL site van Gamma en zag daar de potjes niet.. Zoekresultaten (gamma.be)
Muurverf in de juiste kleur laten mengen en dan zelf een zakje glitters er doorheen gooien. Ik heb deze van de karwei gebruikt. Is prachtig geworden, en zie je ook gewoon in daglicht. https://www.karwei.nl/assortiment/rust-oleum-glitterzakje-subtle-shimmer-silver-pouch/p/B120298
Je kunt bij de hornbach glitterverf laten mengen. Mijn dochter heeft roze en paarse glitterverf op de muren. Als ze zo'n erop schijt geeft het een mooi effect
Precies deze. Voor dochter idd laten mengen daar. Je kunt ook nog de intensiteit van de glitters kiezen (veel/weinig, groot/kleiner). Een aanrader!
Ik denk dat mijn dochter dit ook fantastisch zou vinden. Maar stel je bent die glitters zat, is het dan makkelijk over te verven dat je het niet meer ziet? Dus ook die verven die aangemaakt zijn met apart potje?