Tussen 6 en 7 is het hier echt drama. Demi zet dan het hele huis op stelten... Ze wil echt heeeeeeeeeelemaal niks...niet bij mama zitten, niet in de wipper, niet in de box echt helemaal niks. Precies tijdens het eten Om 7 uur gaat ze in bad....dan is ze even rustig en dan krijgt ze de fles en dan lekker naar bed. De rest van de dag is ze echt een super gezellig kind maar dat uurtje grrrrrrr dan kan ik dr wel achter het behang plakken af en toe hahahaha Tot welke leeftijd blijft het huiluurtje?
Hi, We hebben er hier ook erg veel last van gehad. Bij ons werd het duidelijk minder vanaf dat ze 12 weken oud was. Het enige wat bij ons nog weleens een beetje hielp was in badje doen en rondsjouwen in een draagdoek. Ons meisje is nu 5 maanden oud en geen huiluurtjes meer, dus das erg fijn. Alleen met in bed leggen en bij sprongetjes wil ze nog wel huilen. Heel veel suc6 en denk aan jezelf!
hoi hoi bij ons was het ook vaak savonds maar ik denk dat als ze zelf meer gaan zien en doen dat het dan over is bij ons was het ook zomaar in eens over toen was hij 2,5 maand . nu is hij gewoon rustig lekker aan het spelen of ons bekijken. liefs mij
die van mij(de oudste) deed het elke avond,maar dan van 17 uur tot 23 uur,aan 1 stuk door! het hield met 4 maanden op...hopelijk bij jullie eerder je moet er even doorheen...heb je al in een draagzak geprobeerd?
Rond 3 maanden was het over hier (was ook tussen 6 en 7 uur). Wat ons rust gaf was pas na 7 uur eten, zodat we rustig konden eten. Maar dat wordt natuurlijk lastig als je meer kinderen hebt.
Is het geen optie om het badje en de fles een uurtje te vervroegen? Misschien is ze dan gewoon zo moe, dat ze alleen kan huilen. Wij hebben alles ook vervroegd, zodat hij rustig om 7 uur naar bed kan en wij dan lekker gaan eten.
Ik hoop echtd at het snel over is.....ze wil echt niks. Ook de draagzak (die ze normaal helemaal leuk vind) vind ze dan heeeeeelemaal niet leuk! Ik loop een uur lang met een krijsend kind zooo zielig! Ik doe d'r al rond half 7 in bad en om 7 uur krijgt ze de fles. Zit te denken om dan 1x per dag een fles te geven om de 3 uur en dan om 6 uur te geven...kijken wat er dan gebeurd... Thanks meiden
Hier was 's avond ook het huiluurtje. Met 4 maanden was het over. Het schijnt dan jonge baby's dat nodig hebben om de dag te verwerken. Bij ons hielp de draagzak en dan je pink in de mond dat ie lekker kon sabbelen.
Hier was 's avond ook het huiluurtje. Met 4 maanden was het over. Het schijnt dan jonge baby's dat nodig hebben om de dag te verwerken. Bij ons hielp de draagzak en dan je pink in de mond dat ie lekker kon sabbelen.
Klinkt misschien stom, maar wij laten hem dan gewoon in zijn bedje liggen. Ik verschoon wel vaak even zijn luier, dan hoeft hij daar niet om te huilen. Dan is het vaak even een kwartiertje/20 min. huilen en valt dan weer in slaap. Halen jullie je kindje dan uit bed? Volgens mij heeft hij echt dat slaapje nog even nodig.
Bij ons was het ook een kwestie van eerder naar bed. Ze was dan zo moe, dat alles teveel was. Toen we haar eerder naar bed brachten, was het huiluurtje gelijk weg!