Huilen....!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Tinker, Feb 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinker

Tinker Actief lid

Oct 30, 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Hai allemaal,

Ik weet het heel even niet meer. Dilano huilt om alles en niets de laatste tijd.
    Als ik hem in de box doe ale ik hem in een wipstoeltje doe. Eerst dacht ik dat het komt omdat ie verkouden is en dat ie misschien last van zijn oren heeft maar ben bij de dokter geweest en die zegt dat ie nergens last van heeft. Ja wel dat ie verkouden is maar niks bijzonders.

Ik weet niet meer precies wat ik moet doen. Ik heb al wel twee oudere kinderen maar bij hun heb ik dit nog nooit gehad.

Wie heeft er advies voor mij wat ik dan misschien nog wel kan doen....

Groetjes tinker

2. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

Mar 7, 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Oh, dat heeft laura ook een tijdje gehad, en soms doet ze het nog! Dan weet ik echt niet wat ik met haar moet doen. Maar meestal lijdt ik haar af met iets interessants en vergeet ze het huilen! Maar soms helpt niets en dan loop ik maar een beetje met haar in mijn armen rond!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Volgens Oei ik Groei is tussen de 30-32 weken een periode van de drie H's,huilerigheid, humeurigheid en hangerigheid. Louise heeft er rond die tijd ook last van gehad, alsmaar huilen zonder echte reden.... het is even moeilijk maar het gaat over!

4. Tinker

Tinker Actief lid

Oct 30, 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Dank jullie wel voor de reactie. Ben nu weer een stuk gerust gesteld..... :oops: :)
    En hoop dan voor hem dat ie sneller weer te pas is....hihihihi :D

Dikke kuzz tinker :thumup: :thumup:

Share This Page