Voor alle vrouwen waarbij het nog steeds niet "gelukt" is om moeder te worden en voor alle moeders die wel moeder zijn geworden maar waarbij het kindje niet op deze aarde kon blijven En voor iedereen die haar eigen moeder moet missen Het zal morgen ws een confronterende dag zijn, daarom vanuit hier: Bekijk bijlage 70694
ook een knuffel van mij voor alle dames die er een nodig hebben, vandaag, morgen of welke dag van het jaar dan ook!!!
Ik voel me platgedrukt Maar vind het echt ontzettend lief dat jullie daar aan denken. Doet me echt enorm goed eigenlijk! Dus thanx! Dus knuffel terug En knuffel aan de rest die het nodig hebben.
Hier hetzelfde, doet me ook enorm goed! Hopelijk heb ik over een jaar op moederdag een 3 maanden oud babytje want ik heb strakjes om 11:00 mijn 2e iui. Om 9 uur potje inleveren... Spannend weer. Ook een knuffel naar de rest.
Waardevol... Héél veel succes meid! Zal aan je denken!! Voor de rest knuffel ik met jullie mee! Wat een lief berichtje!
Wat een lief gebaar! Ook ik moet mijn mama vandaag missen omdat ze niet meer bij ons is helaas....daarnaast zijn we zelf heel druk om mij mama te maken, maar ook dat zit niet mee, dus ik kan de knuffels heel goed gebruiken! Dank jullie wel voor dit lieve initiatief en ook ik geef de meiden die het vandaag hard nodig hebben een dikke knuffel!
ook van hieruit een heeeeele dikke knuffel!! Waardevol succes vandaag.. ga net als vorige maand weer flink voor je duimen meid..