Ik vind het vooral jammer dat er altijd zo'n focus ligt op je lijf. De ene heeft een prachtige kont, de ander een prachtige buik, een derde prachtige borsten enz. Niemand is perfect en het zou volgens mij heel fijn zijn als we elkaar dat ook gunnen. Er wordt altijd zo gezeurd over de mode en de media die een bepaald droombeeld van een vrouw propageren maar eerlijk gezegd: vrouwen onderling kunnen er ook wat van om elkaar de grond in te stampen. Dus: hoera voor alle platte én bolle buiken, billen en borsten op deze wereld! Dat we maar lekker mogen leven en gelukkig mogen zijn.
Ben ik net kilo's afgevallen, is het ineens hip om een stevigere kont te hebben Nou dan trek ik de chocolade en chips maar weer uit de kast (Geintje)
JUJU: ben ik het helemaal mee eens!!!! Het gaat toch altijd weer om het lichaam, wat is perfect...het een na het andere middeltje komt op de markt, is het eerst om af te vallen en dan zijn er nu billenkussentjes te koop..moet niet gekker worden! en ja..die billen bij het artikel zijn toch geen dikke billen?? ik ben gewoon tevreden met mijn kontje hoor, zijn geen dikke billen, ook geen platte, maar gewoon lekker rond haha
Nou, dat scheelt weer!! Maar als die billen op de foto de "dikke billen" zijn die ze bedoelen.... ? Wat heb ik dan niet
er is dus nog hoop......hahahaha ineens een hoop vrouwen die een populaire dikke kont hebben...heerlijk zal het vanaaf eens tegen manlief zeggen kijken wat hij ervan vind!