"Dikke" kont

Discussie in 'De lounge' gestart door Summer2012, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Ik vind het ook mooi! Train mijn bil dagelijks :).Sportschool 1-2x per week.

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

Buiten dat het slecht voor je gewrichten en het niet vol te houden is, lijkt 30 day squat challenge leuk, maar doet in feite iets heel anders als vaak geïmpliceerd word.
    De basis van trainen is vrij simpel en houd in: dat je met gewicht en een laag aantal herhalingen een anaerobe oefening doet. met andere woorden eentje waarmee je de witte spiervezels aanspreekt, welke op hun beurt verantwoordelijk zijn voor kracht... en kracht staat gekoppeld aan spiergrote/spiergroei.
    Doe je veel herhalingen met laag, of zonder gewicht, dan ben je een aerobe oefening aan het doen, en hiermee spreek je je rode spiervezels aan.. welke verantwoordelijk zijn voor spieruithoudingsvermogen ofwel spierconditie.
    Hiermee verbeter je de zuurstofopname in de spieren waardoor ze minder snel verzuren en zo dus meer geconditioneerd worden.

Nu terug naar jouw doel.
    Je wilt een grotere stevige kont!
    Na bovenstaande gelezen te hebben zie je dat dat eigenlijk zou moeten door een laag aantal herhalingen en een hoog gewicht.
    Je wilt immers spiergroei teweeg brengen zodat je kont groter (glutes groter) word en zo ook steviger.
    Wat de challenge voor je gaat doen dan???
    Die gaat je glutes wél aanspreken, en je zéker ook spierpijn geven... maaaar gaat je buiten beginnersgroei* geen spiergroei geven.... En dat is volgens mij wat je wilt toch?
    Wél zul je wat afvallen!! Je bent immers bezig met aerobe oefeningen. Je hartslag zal verhogen naar zo'n 70% van je max hartslag. (Vet verbaranden doe je op 60-70% van je max HF, alles daarboven is puur conditietraining)

Totaal plaatje word dus, een betere spierconditie, wat vet verbrand.
    Já, als je droger word (vet verliest) oog je gespierder doordat defenitie beter zichbaar is.
    Maar buiten dat zal je kont nóg niet bol en rond zijn helaas.
    *beginnersgroei is puur wat het zegt.... een lichaam wat nooit of lang geen oefeningen heeft gedaan zal zich in het begin aanpassen aan de nieuwe dagelijkse bezigheden... het heeft wat meer kracht nodig.. dus zal er spiergroei zijn.
    Echterrrr... geef niet op!!! 1 maand is niet genoeg voor je lichaam om zich al compleet aan te passen.

met andere woorden, allemaal heeeel leuk.
    Maar wat zou denk je de reden zijn dat de echte fitnessmodellen en atlethen nog steeds korte zware squats doen in de gym???
    Als dit soort dingen echt zo goed zouden werken dan zouden de mensen die geld met hun lichaam verdienen de eerste zijn die het aangrijpen hoor ;)

3. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ik ie op haar instagram haar vergelijkingsfoto 2010-2014 en vond die van 2010 mooier :) had ze mooie natuurlijk ronde billen, nu lijken het wel implantaten ;)

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Heerlijk toch ;)

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.813
    113
    Ja,toen vond ik het ook heel mooi, nu vind ik het te.
    Mijn man vindt het ook niet meer mooi trouwens, niet meer in verhouding.

6. Lizzie0110

Lizzie0110 Actief lid

21 mei 2013
    121
    2
    18
    NULL
    NULL
    Helaas heb ik ook een dikke kont in vergelijking met de rest. Heb dit nooit mooi gevonden; ik heb een tijdje gehad dat ik 55 kilo woog met 1.83 lengte en als ik die foto's dan terugkijk vind ik dat ik eigenlijk wat te mager was, maar die kont...die zat er dus wel degelijk:x. Probeer dan maar een broek te vinden die mooi om je middel past.

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Mooi!! Ik wil ook zo'n kont!:D

8. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Dat probleem heb ik dus ook! Broeken zijn echt een kriem heb ook nog eens een smalle taille.

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik denk dat dat in is, in bepaalde culturen. De vrouw van Ice-T heeft een siliconen ass gehad, om zo'n kont te krijgen. Vond het toen al lelijk en nu nog.

10. sita90

sita90 Niet meer actief

Ik wil mijn kont minderen;) Iemand een stukje van mij? Ik deel graag:D

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind het iets teveel van het goede.
    Een mooie ronde kont vind ik mooi, maar dit is een beetje buiten proportie.
    Ik heb van nature een platte kont, helaas. Genetisch zit het mij niet mee als ik naar mijn ouders kijk.
    Ik squat wel, maar geen 300 x ofzo. Ik hou het bij 2 x 20 met 50 kilo op mijn schouders.
    En dat 3 x per week.
    Ik vind mijn billen oké, zou wel wat meer billen willen maar heb geen zin om er meer werk van te maken dus ik mag niet zeiken ;)

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ha, mijn man zegt dat Jen Selter over tien jaar haar ass niet meer door trainen in die vorm krijgt en dan zal ook zij d'r ass vol laten spuiten met siliconen.

13. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik vind een goeie kont ook veel mooier hoor :D

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Prachtig! Ik vind een kleine kont echt niet mooi. Moet wel een beetje vorm in zitten hoor en ja, ik vind dit een hele mooie kont. Gelukkig ben ik zelf ook bedeeld met een goede kont haha.

15. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Haha ja precies wat je zegt:D Ik heb ook korte pootjes ahoewel ze gelukkig lang zijn voor mijn lengte.. 1:58

16. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

die eerste heeft een brugkut:D

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nog steeds snap ik het principe niet hoe een KONT mooi kan zijn als je ziet waar die voor gemaakt is ;) Maar verder ben ik gezegend schijnbaar met een prima bips, deze konten vind ik niet in verhouding met het slanke lichaam dus nee het is niet voor mij weggelegd zou er een zere onderrug van krijgen haha.

18. monkeylove

Een kont is gemaakt om te verleiden, dat was in de oertijd al zo. Dat zit ook in het DNA van mannen. In de oertijd had je billen en heupen nodig om een man te verleiden.
    Als ze alleen maar waren voor 1 ding had er net zo goed een gat kunnen zitten ;p

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Volgens mij is een kont gemaakt om te poepen :(
    Maar even serieus dan nog snap ik het niet alhoewel ik een volle kont wel mooier vindt maar dan nog..

20. monkeylove

Sjah ... vraag dat aan mannen haha, mijn vriend is ook echt een billenman, zoals ze dat wel eens noemen.
    Dan heeft ie bij mij in elk geval niet te klagen want die zitten er wel hahaha

Deel Deze Pagina