"Dikke" kont

Discussie in 'De lounge' gestart door Summer2012, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    tuurlijk is je kont niet gemaakt om te poepen, daarvoor is je anus.. ;)

maar als je er zo over nadenkt, borsten zijn ook maar 2 vetbulten net als een kont.. dus wat maakt borsten mooier dan een kont? de plek waar ze zitten?

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    haha ik vind het allebei niets , neemt niet weg dat ik het ene mooier vindt als het andere maar ik vind gewoon dat de wereld een beetje doordraait voor perfectie van iets wat totaal onnodig is (in mijn ogen;))

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik mag jou wel :D Hier ben ik het zooooo mee eens! alles moet maar perfect tegenwoordig.

Ook ik heb een beste kont, gelukkig cellulitis vrij en rond van vorm. Maar toch zou ik er wel wat af willen hebben!
    Dus voor die gene die wat meer willen;)

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Uhm hier nog een rond billerige! :D Ben blij dat ze in de mode zijn!! :p

Ach ik ben wie ik ben. Luister zoveel jaren terug was een hele grote voorgevel in de mode iedereen aan de nep tiet en nu is het juist weer niet meer in de mode ! Dussss tegen de tijd dat deze billen weer uit zijn , zijn die van mij vast weer uitgezakt ! :D

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Me2, gelukkig heb ik geen hang/platte kont als op linker plaatje:) Daar word een man toch nie geil van nie:D

Dat laatste stukje is hoe ik er over denk mijn mening dus... voor ik zo straks iedereen achter me aan krijgt:)

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Kont is om te verleiden? Ik weet niet waar jullie je info vandaan halen, maar volgens mij klopt er niet veel van... Ik zou eerder zeggen, dat een kont primair bedoeld is als zitvlees. Om je stuitje en onderste kootjes van je ruggenwervel te beschermen. Zonder billen zouden we niet rechtop kunnen zitten, want dan zit je op die botten en dat is niet prettig en mogelijk zelfs gevaarlijk.

7. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    nee de mijne wordt daar in ieder geval niet warm van :p hij is echt een billen EN borsten man, en aangezien er van mn boobs niet veel overgebleven is focus ik maar op mn billen, aangezien ik daar nog wat van kan maken :D

boobies koop ik wel een keer, als ik er geld voor heb. :p

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

hahaha alsof ik mezelf hoor praten:D alleen heb ik nog steeds een d/e cup alleen kom ik van een bcup af de rest kun je zelf wel invullen.

Merk ook ''wat logisch'' is natuurlijk, als ik lagen in vet ga zitten mijn borsten slinken. Bij laag vp blijft en natuurlijk helemaal niets over.

9. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ohh jaloers, ik hoop toch wel in de nabije toekomst mn boobies te kunnen kopen.. ik merk ook wel dat ik hoe lager mn vp is, hoe minder ik overhou. ik ben van d naar b gegaan, dus dat is wel even slikken. naja ik ben wel gelukkig met de rest van mijn lichaam nu dus de boobies komen wel :) het is alleen zo duuuur!

10. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    das waar, alleen al daarom zou ik zo'n mooie kont willen.. heb nu telkens zo'n lam/slapend stuitje als ik onderuit gehangen heb op de bank.

hoe heerlijk zou dat zijn, 24/7 op een 'kussen' zitten:D

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ach, mijn man vind zo'n hele ronde kont weer verschrikkelijk. Allemaal een kwestie van smaak.
    Heupen heb ik amper, en die kan ik er ook niet duidelijk bij trainen helaas.
    Gelukkig voor mij is mijn man weer meer van de borsten, en daar ben ik dan redelijk mee gezegend.
    Op ieder potje past een deksel.

12. Henrieke1984

Henrieke1984 Niet meer actief

Iets vollere billen prima, maar dit vind ik GEEN gezicht.

Ik heb het mijn man laten zien, nou dit is iets waar hij niet op valt.
    Het is handig als dienblad voor een pilsje haha.

13. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    gewoon naar Portugal strand gaan, dan ben je opeens heel tevreden

Deel Deze Pagina