Onze dochter van 2,5 jaar is afgelopen vrijdag geholpen aan der keel en neus. ze arts gaf aan dat zij na 2 dagen geen koorts mag hebben (boven de 38,5) nu na 3 dagen heeft onze dochter verhoging (38) en een uur geleden heeft ze een zetpil gekregen. hebben ouders hier ook ervaring mee dat dit later kan komen? is het toch een belletje waard.... de behandeling is trouwens gelukkig goed verlopen! maar sinds vandaag is ze wat hangerig... tips zijn welkom!!!
Zou t nog ff aankijken. Hier ook 4 dagen verhoging gehad. Zolang t maar niet meer wordt. Zou als t morgen niet beter gaat ff bellen. Beter n keer te vaak dan te laat.
dat is ook zo, maar omdat mijn dochter nu pas verhoging krijgt vind ik het een beetje vreemd, mij lijkt logies dat als ze koorts krijgen gelijk na de behandeling koort/verhoging krijgen en niet pas na 3 dagen.....
Tja, hier op de dag zelf minimaal verhoging tot smiddags. Toen pas na 2 dagen verhoging, tot 4 dagen na de ingreep. Maar ze heeft geen koorts gehad. Als ik jou was zou ik bellen. Al is het maar om jezelf gerust te stellen.
Ik ben vandaag geweest maar hier moet je contact opnemen met ziekenhuis als temp boven 38.5 uitkomt. groetjes kim
Hier was ook t advies bellen bij 38,5 en hoger. Onze dochter had na drie dagen 38,5 en kreeg voor de zekerheid een abkuurtje
Ons werd verteld dat hij inderdaad wat koortsig kon worden na het verwijderen van zijn neusamandel en het plaatsen van buisjes.. Ik zou bellen als je het niet vertrouwd, als het goed is bellen ze jou vandaag sowieso, toch? Tenminste, dat was bij ons wel.. Edit; zie nu dat het vrijdag geweest is. Ik zou gewoon even bellen. Al is het maar om jezelf gerust te stellen! Bij ons is het in twee etappes gedaan (KNO wilde eerst kijken of het verwijderen van de neusamandel het probleem op zou lossen, ondanks ons aandringen op buisjes). Eerst de neusamandel; daar is hij flink ziek van geweest en duurde ook echt een paar dagen voor hij weer wat fitter was van de narcose. De buisjes; Na een bijna jaar werd eindelijk gehoor gegeven aan buisjes, we kregen een heel ander kind terug! Hij speelde na de narcose, hij leek beter te horen, hij heeft geen oorpijn of oorontsteking meer en zijn spraak gaat met sprongen vooruit!