Ik ben van mezelf al te zwaar en ik ben nog eens 20 kg aangekomen toen ik zwanger was, Raiko was 3330gr, dus hier gaat het ook niet echt op.
Ik ben van mezelf wel te zwaar en was bij de 1e 12 kilo aangekomen en hij woog 4160 gram. En bij de 2e ben ik alleen maar afgevallen 8 kilo ofzo en mijn dochtertje woog 4165 gram ,bijna hetzelfde als haar broer, dus hier zegt het ook niks
Tijdens m'n vorige zwangerschap was ik ruim 90 kilo en mijn baby 600 gram (maar ja, als ze later was gekomen... geen idee). En de laatste zwangerschap was ik weliswaar lichter maar had nog steeds wat overgewicht. Baby was nog geen 2900 gram.
Ik ben veel aangekomen, meer dan 20 kilo in ieder geval, ondanks dat ik van te voren eerder aan de lichte kant dan de te zware kant was. En Kyra was zo'n groot monster met haar magere 2580gr... Maar goed, ik geloof het onderzoek meteen, alleen gaat het hier echt niet op.
Ik ben tijdens mijn vorige 3 zwangerschappen elke keer zo'n 20 kilo gegroeid. geboortegewicht kinderen 3272-3910 gram Ik heb van mezelf een normaal postuur. En mijn kinderen hebben absoluut geen overgewicht o.i.d. Mijn vriendin heeft een fors postuur en is tijdens haar zwangerschappen zo'n 30 kilo gegroeid. Haar kinderen hadden als geboortegewicht +/- 3000 gram Ook haar kinderen hebben geen problemen met hun gewicht nu. Het zou misschien best kunnen wat ze beweren in hun onderzoek maar ik zie niet terug in mijn omgeving.
hahahahaha ik ben 10 kilo afgevallen in mijn laatste zwangerschap en toch gewoon een knul van 7 pond gekregen. wat ze al niet verzinnen. en nee ik was al niet zwaar. gewoon maatje 42.
Ik ben tot nu toe 10 kilo aangekomen en kindje is geschat op een "normaal' gewicht. Maar toen mijn moeder zwanger was van mij heeft ze 9 maanden lopen overgeven, was uitgemergeld. En was bij de geboorte een "normale" baby qua gewicht maar van kinds af aan al last van overgewicht, bij mijn broer hetzelfde verhaal. Dus nee die vlieger gaat niet echt op vind ik.
hier zal het wel kloppen. Ben bij beide meiden heel veel aangekomen. de 1ste woog 4410 gram en de 2e 4750. maar dan waren ze ook allebei erg lang. DE oudste 54 cm en de jongste 56 cm.
Ik weeg 110 kg en kwam met beide zwangerschappen maar 5 kilo aan. de eerste woog 3225 gram(en 50 cm) en de 2e 2430 gram (44 cm)
Ik weet niet wat gezien wordt als een TE hoog geboorte gewicht...maar beide keren bijna 20kg aangekomen en mijn dochter woog 3210 en mijn zoon 3850. Volgens mij niets te zwaar Mijn dochter is nog steeds niets te zwaar en mijn zoontje is nu zelfs iets te licht voor zijn lengte
Ik was 16 of 17 kg aangekomen, maar mijn ventje woog een keurige 3385 gram (bij 41+3). Echt geen dikkerd, dus
Ik ben nu 10 kg aangekomen en ze verwachten een grote / stevige baby die bij 37 weken al op 3521 gram zat volgens de berekening (in hoeverre die ook mag kloppen) Ik ben overigens wel van mezelf stevig (maat 42) maar vind het tot nu toe nog wel netjes dat ik "maar" 10 kg ben aangekomen... En ach misschien kunnen ze beter maar wat meer reserves hebben dan dat ze bijna niks als reserve hebben toch?
Ik heb zelf een maatje meer maar volgens de gyn wil dat niet zeggen dat we een zware baby krijgen.Ik moet ook zeggen dat ik het verschillend om me heen zie.Slanken meiden met een flinke baby van 8pond of meer en dikke meiden met slanke baby's.Vorige week is er bij een kennis de ook echt wel over de 100kg is een kindje van 5pond geboren.Ik heb nooit zo veel met statestieken want het kan altijd nog alle kanten op!!
ik ben ook 100 plus en mijn zoontje woog bij de bevalling 2920 dus geen zware baby. ik moet zeggen dat ik tijdens de zwangerschap wel 15 kilo was afgevallen
Ik was in de gehele zwangerschap slechts 4 kilo aangekomen en dochterlief woog bij de geboorte 4190 gram.Was zelf ten tijde van de zwangerschap toch wel redelijk aan de maat.
Ik ben wel al te zwaar, zo'n 15/20kg. Tijdens de zwangerschap ben ik 8kg aangekomen. Milan woog bij de geboorte 2930gr. Dus dan klopt het wel toch?
Ik woog aan het einde van beide zwangerschappen 64 kilo. Mijn eerste zoontje was 3080 gram en 52 cm Mijn tweede zoontje was 2700 gram en 46 cm. Volgens mij zegt hoeveel je aankomt, niet zoveel over het kind. Want vocht en andere zaken spelen ook mee. Daarnaast is een deel gewoon je bouw. Liefs Suzanne
Ik weeg normaal 56 kilo, aan het einde van de zwangerschap 73 kilo (17 kilo aangekomen dus). Zoonlief woog bij zijn geboorte 3980 gr. Hij is nog steeds een flinkerd, heeft ie duidelijk niet van mij
Ik was geen lichtgewicht voor m'n zwangerschappen, ben beide keren zo rond de 13 kg aangekomen en beide meisjes wogen zo rond de 2600 gram bij geboorte. Hier dus geen zware baby's ondanks dat mama een te hoge BMI had.
Ik woog voor de zwangerschap van Ilya 61 kg en ben 13 kg aangekomen. Meneer woog 4300 gram bij de geboorte. Best flink terwijl ik niet te dik ben... Dus niet altijd waar. (Ben wel bang hoe groot de volgende baby wordt, ze zeggen dat de tweede nog groter is....)