vanaf wanneer symptomen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door peetje24, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    dames,vanaf wanneer kun je nu zwangerschaps symptomen ervaren? het lijkt mij het meest logisch dat je pas echt iets gaat merken na de innesteling niet? en kan het ook gebeuren dat je niets merkt?

2. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    lijkt mij ook vanaf de innesteling pas dan komt het hormoon vrij.. ik had voor ik zelf wist dat ik zwanger was al last van weeïg gevoel in m'n buik/maag btje misselijkheid en heel moe.

3. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo!

Wat denken jullie van deze symptonen! Zou ik zwanger zijn?
    erg moe, cupmaat groter, enorme puisten en veel gevoel in mijn onderbuik!

Liefs Mpje

4. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    tja...je zou zeggen van ... :)

Liefs, mama van Valentijn*

5. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    dat had ik de 1e maand ook helaas

7. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Mensen bedankt voor jullie reacties! Inderdaad afwachten.....
    ......maar ik hoop het zo! :(

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    wij hopen het ook voor je, zal duimen!

9. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik staar me niet meer zo blind op "tekenen". Ik heb elke maand wel weer iets dat ik denk "dit hoort toch echt bij zwanger zijn". De laatste maand was ik daarbij ook nog eens een paar dagen over tijd (cyclus van 36 en die ervoor was 31 en daarvoor waren ze nog korter). En zie hier: nog niet zwanger.....

10. Maanlicht

Maanlicht Lid

3 nov 2006
    82
    0
    0
    Bij mijn eerste voelde ik helemaal niets, bij mijn tweede had ik vanaf mijn ei een vage buikpijn en dat heb ik nu weer, maarja, je lichaam kan je zo vreselijk in de maling nemen.....

Duim in ieder geval voor je!

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    je hoort zo vaak mensen die al meteen na ei zeggen het te weten, maar ik vroeg me af of dat eigenlijk wel kan. want volgens mij ga je pas echt hormonen produceren vanaf de innetseling

12. Maanlicht

Maanlicht Lid

3 nov 2006
    82
    0
    0
    Ja, volgens mij ook, maar toch wist ik het zeker. De positieve test bevestigde alleen wat ik al wist.

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik heb vanaf afgelopen weekend buikpijn. Het is net alsof ik ongesteld moet worden maar dat is pas aanstaande zaterdag. Heb even teruggerekend en een dag na de eventuele innesteling heb ik dus buikpijn . Dus wie weet..........

14. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Die symptonen... Volgens mij is dat allemaal erg vaag en moet je ook uitkijken om daar veel uit af te leiden.. Ik dacht het de vorige ronde ook bijna helemaal zeker te weten: buikpijn, grote borsten, moe, misselijk enz. Maar ik denk toch dat ik een tikje van de griepepidemie heb meegekregen...

15. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ik had drie dagen voor nod al een voorgevoel door de symptonen en het bleek te kloppen!

16. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Als het van die kant bekijkt kan het natuurlijk kloppen. Ik bedoel: als je zwanger bent is het bijna logisch dat je symptonen hebt. Alleen andersom is het wat lastiger... Als je symptonen hebt hoeft dat nog niet persé te betekenen dat je zwanger bent. Buikpijn bijvoorbeeld kan zóveel oorzaken hebben... Maar oké, dit zeg ik ook om mezelf maar niet gek te maken ;) . Ik heb mezelf één keer voor de gek gehouden, zogezegd, en dat gebeurt me niet nog een keer :) .

17. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Succes allemaal en laten we hopen dat we allemaal zwanger zijn.

18. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    En dat we allemaal échte zwangerschapssympotomen hebben ;) :D

19. Zonnestraaltjes

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Ik hoop het niet maar ik geloof dat de eerste :evil: eraan komen :cry: :cry: :cry:

20. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Dames, ik kan alleen maar zeggen dat de symptomen die ik deze keer had, verdomd veel leken op de symptomen die ik altijd had voor NOD.
    Pijn in mijn borsten, in mijn buik steekje hier steekje daar. Ik ging er eigenlijk deze keer ook weer van uit dat ik ongesteld werd, maar dit werd ik dus niet.....

Het lijkt allemaal zo op elkaar. Wat mij alleen wel opviel is dat ik in de week voor mijn NOD bijna geen afscheiding meer had, maar dit zegt ook niets, want je kan er ook juist erg veel last van hebben.

Heel veel succes iedereen, ik hoop dat jullie heel snel zwanger zijn!

Karo

Deel Deze Pagina