Tuurder òf....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door NLJH, 30 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi Meiden!

Daar ben ik weer; nieuwe ronde haha! Wat denken jullie van onderstaande... in de verte tòch een licht tuurtje te zien:rolleyes:

Even kort wat “achtergrond info”

Vorige cyclus eerste dag menstruatie op 21 feb. Toen op dag 33 een licht positieve actiontest, bleef licht positief tot dag 37. Op 30 maart toen menstruatie doorgebroken.

Ik zit vandaag dus op dag 32 van deze cyclus met wat roze / rood slijm, dus ik ga uit van een aankomende menstruatie, maar was net toch té eigenwijs om een test te doen met middag urine...

Voel zelf nooit mn eisprong, en qua klussen vrij lui geweest, alleen op dag 12 & dag 17. Volgens de app ( i know zegt niet veel) stond mijn eisprong op dag 16.

Zie ik een tuurder, of hoop ik deze stiekem te zien en zit er helemaal niks haha:oops:

Bijgevoegde bestanden:

2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Volgens mij geven die altijd tuurstreepjes.
    Zou predictor doen als je t echt wilt weten.

3. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Zie wel iets maar heb geen ervaring met die testen. Durf er dus niet heel goed wat over te zeggen. Ik zou ook een predictor doen

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie iets vaags, maar als je ei op dag 16 was, zit je nu al op 16 dpo en had de test moeten knallen.
    Laatste dag sex cd 17.. stel je ei 5 dagen daarna is cd 22 en dan 10 dpo... dan vind ik hem ook nog wel wat vaag, maar zou het wel kunnen.

Is de normale of de early?

5. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Dit is de normale van action.
    Ik heb echt geen idee wanneer mn ei is, voel dat helaas echt nooit en ben (nog) niet begonnen met ovulatie testen.. dus blijft echt gissen waar ergens ik écht zit nu..

Stel dat de all het goed heeft is de test voor 16DPO veeeeel te licht.. als er überhaupt al iets te zien is haha.

6. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Spannend!
    Heb je vandaag nog getest toevallig? :)

7. Joolel

Joolel Niet meer actief

@NLJH spannend. Ik zag ook een tuurder. Nog een keer getest?

Deel Deze Pagina