Ik zoek een goede site waar ik een shirtje, maatje 80/ 86, kan bedrukken met een eigen foto. Ik heb your suprise al gevonden maar die bieden alleen maar witte shirtjes aan. Ik zou graag keuze willen hebben uit andere shirtjes en kleuren. Iemand die dit weet?
Hoi hoi, Mijn pa bedrukt ook shirtjes etc. Weet niet wat er allemaal mogelijk is, maar je kunt hem eens mailen of bellen wat er allemaal mogelijk is en wat het zou kosten? Blank designreclame.nl is de site. Succes!
zijn het kwaliteit shirtjes? Bedoel zoals simply colours? dat zijn mooie shirtjes namelijk. Ik wil een shirtje met opdruk van dikkie dik. Hier is me dochter helemaal idolaat van namelijk.
Ik heb echt geen idee. Ik weet dat hij bedrukt, en ik heb laatst wel een partij polo shirts gezien die hij voor een klant bedrukt had, en dat was mooie zware kwaliteit, en de mensen waren erg tevreden. Voor die afdeling moet je echt bij hem zijn. Je kunt hem misschien het beste een mailtje sturen met wat je wensen zijn, en dan kun je gelijk vragen naar de kwaliteit, prijs etc.