Vorige maand ben ik getrouwd en heb ik voor het eerst geslachtsgemeenschap gehad. Het bleef uiteraard niet bij die ene eerste keer. Later bleek het zo te zijn dat het in mijn vruchtbare periode was geweest. Aan het einde van de maand heb ik me voor de zekerheid getest, want ik kreeg 1 dag na mn menstruatie last van bruinverlies. Maar er bleek niets aan de hand te zijn. Deze maand ben ik weer in mijn vruchtbare periode aan de gang geweest. Ik ben al ongeveer 2 a 3 weken erg misselijk, ik heb af en toe last van hoofdpijn, ik voel een nogal zeurende menstruatiepijn en lage rugpijn. Ik ben heel erg suf en ik reageer vaak erg chagrijnig op mijn man. Normaal zou ik zeggen dat t door pms zou komen, maar nu ben ik toch wel bang omdat ik al best lang misselijk ben en de pijn er ook niet sinds kort is. Meestal heb ik pas 1 dag voor mn menstruatie last van die klachten en heb ik last van afscheiding maar nu is er niets (2 dagen geleden wel een klein beetje afscheiding gehad, het was troebel, dik en plakkerig). Zou het raak kunnen zijn? Ik heb zwangerschapstesten in huis maar ik ben hartstikke bang om ze te gebruiken vooral ook omdat ik waarschijnlijk veel te vroeg zal zijn. P.S. Ik heb een onregelmatige cyclus, ik moet ergens tussen 30 juli en 5 augustus (of later) menstrueren. Mijn laatste menstruatie begon op 9 juli, die daarvoor op 13 juni en die daarvoor op 21 mei. Ik heb nooit de pil gebruikt en we doen t zonder bescherming. We hebben beide geen soa's en geen schimmelinfecties. (Dit plaatste ik net per ongeluk in t verkeerde hoekje, mijn excuses!)