hallo allemaal , heb even een vraagje ! wat waren bij jullie kindjes de bijwerkingen van de 11 maanden prikken ?????
Hier niet veel. Wat hangerig en de keren ervoor ook wat verhoging, maar dat had ze de laatste keer niet. Vanwaar je vraag?
Hier ook niet zoveel, 's nachts prima geslapen, volgende dag beetje verhoging en wat rustiger dan normaal. Wat kroeleriger dus dat vond ik eigenlijk helemaal niet erg!
nou ze is de laatste 2 dagen zo sjagarijnig als t maar zijn kan ...... dat heeft ze anders echt niet snel hoor tis altijd een vrolijjk kind vandaar mijn vraag
De 11maanden vaccinatie is toch dezelfde als de eerste 3? Hier weinig trouwens.. alleen meer slapen dan anders..
ik weet niet of ze t zelfde zijn daarom juist de andere keren nooit een probleem .... 1x een beetje verhoging
Die 11 maanden prikken zijn dezelfde prikken als de keren ervoor. Kan dus best dat ze chago is van de prikken en zich wat minder lekker voelt nu. De prik die ze met 14 maanden krijgt is anders. Dat is de BMR en MenC prik.
Mijn zoon reageerde ook heftiger op de 11 mnd prik dan de prikken bij 2,3,4 mnd. Hij kreeg de dag na de prik uitslag, rode vlekken over z'n hele lichaam, een soort eczeem met heel veel jeuk. Bij het CB zeiden ze dat het niks met de prik te maken had (dat zeggen ze altijd) maar m'n gevoel zegt dat het er wel mee te maken had... Ik hoop dat jouw dochter snel weer de oude is! Groetjes Juliette
Mijn zoontje heeft ze afgelopen dinsdag gehad en vrijwel geen last. Tenminste hij kreeg ze rond kwart voor 4 en om half 10 's avonds werd hij huilend wakker en was heel moeilijk stil te krijgen. Dus hebben we hem maar paracetamol gegeven en toen heeft hij de hele nacht heerlijk doorgeslapen. Daarna niks meer gemerkt eigenlijk. Maar ieder kind kan er natuurlijk anders op reageren...
toevallig ik was ook di , maar wel sóchtends . hier begon t ook sávonds met wakker worden en nu nog steeds