Dikke pyjama maat 80 > waar?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stefanie83, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op zoek naar een lekkere dikke pyjama voor mijn zoon. Bij voorkeur één van dikke badstof of fleece-achtige stof. Ik heb al bij de hema, v&d, zeeman, wibra, h&m en c&a gekeken, maar kan er nergens één vinden. Wie heeft dé tip?!?! Hij heeft maat 80.

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    ik heb er een tijdje geleden éen gekocht bij de Trekpleister, was van dat flanellen, heerlijk zacht en lekker warm! Was zo´n 7 euro geloof ik.

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik heb ook twee HEMA-pyjama's voor mijn zoontje gekocht onlangs (mt. 86/92), één van flanel (met autootjes erop) en één van velours-achtige stof (met een brandweerauto.

Maar wel vreemd dat jij ze bij jouw HEMA niet kunt vinden.... anders even online kijken?

4. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die velours-achtige met brandweerauto had ik ook op het oog. Hij staat wel op de webshop, maar is uitverkocht. In de winkel heb ik hem niet gezien.
    Die met de autootjes heb ik wel gezien, maar ik kan me niet voorstellen dat die warm is. Die is toch hartstikke dun?

5. MamaMarije

Jammer dat die velours uitverkocht was!

Die met die autootjes is van flanel en die is echt lekker warm. Flanel is een stuk warmer dan katoen, al oogt het idd niet zo. Maar goed... of je dat uit wilt proberen is natuurlijk aan jezelf. T zou zonde zijn als je het weggegooid geld vindt ;)!

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook een flanellen pyjama van de Wibra. In mijn geval een meisjesvariant, jongens zou ik niet weten.

7. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hier ook 3 flanellen gekocht bij de Wibra, idd ook een meisjes variant maar weet dat ze ook leuke jongens pyama`s hebben, en ze kosten nog geen € 5,- dus dat is ook lekker!!!.

Liefs

8. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik heb bij Wibra zowel badstoffen als flanellen gekocht. De laatste keer dat ik er was (2 weken geleden), hadden ze die hier in ieder geval wel nog.

9. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    www.dpam.com
    franse site , rechtonder kan je het in het engels omzetten. Zijn hele fijne pyama's met voetjes. Heerlijk warm niet duur en als TNT niet staakt binnen 2 dagen in huis. echt super.

10. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Hier ook de autootjes (flanellen) van de HEMA en de velours van de HEMA (die met de brandweerauto). Ze zijn beide echt lekker warm, verkijk je er niet op. Mijn zoontje heeft het er echt comfortabel in. Heb maat 74/80 van beide. Inmiddels zit zoontje in 80 maar deze pyjama's passen nog heel goed. Vallen dus ruim.

11. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik heb die van de hema (met streepjes en blauwe auto erop) ook! Gewoon in de winkel.

En ik heb er nog één liggen, velours, grijze broek met rood-blauw-grijs-gestreept shirt. Lekker warm. Je mag hem hebben tegen verzendkosten (6,75). Is maat 74/80 en valt groot.

Stuur me een PB voor meer info. Je mag hem natuurlijk ook ophalen, als je in de buurt woont.

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

14. MamaMarije

15. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb net (heel origineel) toch maar de flanellen autootjes pyjama van de hema gekocht. De verkoopster zei ook nog eens dat ze echt veel warmer zijn dan ze eruit zien, dus al die positieve berichten hebben me toch over de streep getrokken. Vannacht nemen we de proef op de som. Ben heel benieuwd!

@ Juud: wat een lief voorstel, dank je wel!! Zoals je hierboven leest heb ik inmiddels een flanellen gekocht, maar mocht die niet warm genoeg zijn dan ga ik zeker gebruik maken van je aanbod. Nogmaals bedankt!

16. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Bij de Prenatal hadden ze laatst heel dikke pyjamaatjes in de aanbieding. Misschien verkopen ze ze nog steeds voor de normale prijs. Wel iets duurder dan de Hema, hij is normaal 10 euro. Maar wel heeerlijk dik en warm!

Deel Deze Pagina