Hallo iedereen! Ik heb al 2 iui's achter de rug. Bij de 1ste (april) kreeg ik op 9 weken een miskraam .. gevolgd door 2 curretages. Ik moest toen 1 maand wachten voor ik terug verder met het traject kon. In juni kreeg ik mijn 2de iui was gelijk terug raak, we waren zo blij! De verderzetting van het traject hielp mij bij mijn verwerking van miskraam 1. Al snel veranderde onze blijschap op 4 weken 3dagen kreeg ik felle krampen, ik herkende ze meteen en wist dat het fout zat.. na 2 dagen heel fel te bloeden, ging ik bloed laten nemen in het ziekenhuis. Zij belde in de namiddag dat mijn hcg op 3 stond. Ook vertelde ze mij dat ik pas in augustus terug kan opstarten omdat mijn hcg onder 1 moet gaan en ook nog een ander hormoon maar dit heb ik niet verstaan. Weet iemand over welk hormoon ze het hebben? Wil echt niet terug een maand wachten
He bah, wat vervelend voor je! Ik heb 2 keer een vroege miskraam gehad en bij mij hoefde alleen het hcg op 0 te staan. Dit was binnen een paar dagen al het geval, in zo'n vroeg stadium gaat dat heel snel omdat je maar weinig opbouwt. Heel veel succes en sterkte met je verdere traject!
Ik kan je geen antwoorden geven, maar wil je zeggen hoe rot ik het voor je vind! En hoe dapper dat je de iui's zo snel na een mk weer aankan! Sterkte en wijsheid in de toekomst. Hopelijk snel een plakbeeb
Dankje is lief! Mentaal is het heel zwaar maar eens ik terug met iui bezig ben trek ik mij daar aan op