Gonyl F 12,5 en IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door TanteJet, 14 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TanteJet

TanteJet Lid

14 jun 2018
    6
    3
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal,
    Zelf al bijna 3 jaar bezig om zwanger te worden (traag werkende schildklier en ziekte van Hashimoto waardoor mijn hormonen niet goed werken).
    Na een hoop te hebben geprobeerd nu gestart met Gonal F 12,5 (lage dosering aangezien ik wel een eisprong heb), daaropvolgend Ovitrelle en dan wordt IUI ingezet.
    Met Clomid had ik altijd een eisprong rond dag 18/19. Zijn er mensen die ervaring hebben met Gonal F en dat daarbij de eisprong mogelijk eerder plaatsvindt? Ik weet dat het ook persoonsafhankelijk is, maar ik probeer een beetje uit te rekenen en ben benieuwd naar de ervaringen.
    Groetjes!

2. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Dat is wel érg weinig, ik vraag me af hoeveel invloed het heeft. Maar ik denk dat je niet kan voorspellen of het sneller gaat, het zou kunnen maar wordt toch even aankijken ben ik bang :)

Maar ik wens je alvast heel veel succes!

3. TanteJet

TanteJet Lid

14 jun 2018
    6
    3
    3
    Vrouw
    Klopt ja, maar met (weinig) clomid had ik bijna iedere ronde te veel eicellen maar na een jaar (en 2 jaar zelf proberen) nog steeds geen zwangerschap. Vandaar dat ze beginnen met deze dosis om het even aan te kijken en te zorgen dat ik niet weer veel te veel aanmaak (PCOS o.a.) Ben benieuwd, en dank je!

4. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hallo ts,

Na 2 rondes Clomid (elke keer 5 eitjes) ga ik nu ook over op gonal -f. Hoe is deze ronde gegaan? Hoeveel eitjes had je? En ben je zwanger?

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier geen pco maar wel clomid en gonal gebruikt. Ik heb luie eierstokken, waardoor van mezelf een mega lange cyclus.
    Met clomid ei rond dag 20
    Met gonal ei rond dag 15

Ik spoot wel 50eh gonal en later 100eh.

6. TanteJet

TanteJet Lid

14 jun 2018
    6
    3
    3
    Vrouw
    Het is goed gegaan, nergens last van gehad (wel even wennen aan het zetten van de spuit). vorige week donderdag de iui gehad dus nu afwachten . Had 1 eitje, ze hadden liever dat er de volgende keer wat meer eitjes waren dus ga omhoog met de hoeveelheid gonal f als het deze x niks wordt. Succes!!

miniVosje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina