zijn er hier ook meiden die snel voor een tweede kindje willen gaan? lijkt me gezellig om hier over te praten
WIj waren toen kaye 3 maanden was alweer bezig voor een tweede maar wil jammer genoeg nog niet lukken Ik hoop dat het snel raak is!
jeetje wat snel al veel reactie, ik dacht dat dat er niet zo veel mensen snel voor een tweede gaan. Hoe gaan julie dat doen met de kinderwagen en hoe oud zijn julie eerste kindjes (als het goed is hihih dan) mocht het net zo snel raak zijn als de eerste dan is hij 1.5 jaar (ongeveer) ik dacht dan aan zon meerijdplank met zitje erop voor als ik alleen weggaat en als we smane weggaan dan een buggy of zoiets erbij. of een buggypod (aanklikken aan de bestaande wagen) duowagen past niet in mijn auto en zon achter elkaar ding vind ik onhandig (en lelijk) T lijkt me wel zwaarder een tweede zwangerschap ons zoontje nu 6.5 maand is overdag met name vanaf 1300 wakker tot 1900/2000 savonds wakker
Heb tot nu toe nog weinig problemen.. Buik wordt wel eerder groot dan bij de eerste, maar zit me nog niet in de weg.. Tja het is anders nu je er een kleine om hebt huppelen maar de zwangerschap vliegt voorbij!
voordeel vind ik dat je er nog zo lekker in zit ,wel allemaal dubbel maar ach druk zal het altijd zijn of je het nu zou doen of over een jaar naar school gaan ze toch pas met 4 dus ja