Dikke/stevige/mollige dames, wat dragen jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bonbonnetje, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ja Chantal, we hebben het over dezelfde broek ;)
    Hij zat echt heerlijk met die hoge elastische band. Echt jammer dat de onderkant me te wijd was. Ook heb ik de zwangerschapstrenchcoat besteld, maar die was ook te lang voor mijn korte lijf

2. Zaantje25

Zaantje25 Lid

31 mrt 2011
    83
    0
    0
    Ik draag nu vooral leggings. Je kunt je er makkelijk in bewegen en ze zitten harstikke mooi!.
    Als ik thuis ben dan draag ik ook joggingsbroeken, maar om daar de deur mee uit te gaan vind ik wat minder(voor me zelf).
    Positiebroeken heb ik nog niet echt naar gezocht, maar moet nu snel gebeuren!

3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik heb veel rokken met elastiek dus ik hoop het daarmee te kunnen doen.
    Voordeel was dat ik een pak afgevallen was en rokken die te wijd zaten nu weer meekunnen.
    Broeken draag ik amper dus ik ga echt geen positiebroeken kopen. Shirts passen nu nog, en heb er nog een paar liggen waar het niet erg is als ze uitrekken. Ga wel eens kijken om een buikband aan te schaffen.

Wat wel 'vervelend' is dat ik vroeger met moeite leuke kleren vond (mijn smaak en prijsklasse haha) en nu zie ik ze met hopen maar durf niets te kopen. En reken er maar op dat ik weer niks leuk vind na de zwangerschap.

4. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Kijk anders eens bij Wehkamp! Super leuke positie kelding die je kan combineren.
    Er hangen nu ook overal langere hemdjes, vallen lekker over de kont. Vestje of blouse er los over en je ziet er altijd verzorgd uit!

5. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik ben geslaagd voor een broek bij Mamalicious. De grootste maat (33, wat 42 zou moeten zijn?) valt behoorlijk ruim, ik heb maat 46 normaal of 44 bij Miss Etam. De verkoopster zei dat Noppies nog ruimer moet vallen, maar die hadden ze niet meer. Misschien een idee voor de dames onder ons die net op het randje van maatje meer zitten, dus 44/46/48?

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    de kleding van Noppies vind ik juist erg klein vallen. Wat ik aan maat bij MIss Etam heb, 44/46 pas ik van Noppies echt niet. daar werken ze ook veel met lS t/m XL maten etc maar daar pas ik no way in haha. k zweer bij MIss etam, bij ons zit een dumpstore in de stad, dus alles low budget van MIss Etam. Lekker shoppen!:D

Deel Deze Pagina