om een ticket om te kunnen boeken? Zijn nu al bezig sinds een paar dagen en vanochtend 9 uur. Maar krijg nergens iemand te pakken.
Je zal hier vast al gekeken hebben? Turkish Airlines - Contact Us - turkishairlines.com Anders weet ik het ook niet.
Dank je wel dames, elk mogelijk nummer hebben we al geprobeerd. Het is om GEK van te worden! Ik heb 2 vluchten aansluitend op elkaar, en het is vanaf het begin met omboeken al een gezeik om gek van te worden! Uiteindelijk ouders op schiphol om, om te boeken. Hebben ze een fout gemaakt door maar 1 vlucht om te boeken! En niet die vanuit hier naar Istanbul, en gewoon hard blijven zeggen dat ze beide vluchten hebben omgeboekt, ook telefonisch! Nou een uitdraai van de tickets, van een tkkantoor zegt wat anders hoor. Dus nu dagen bezig met bellen, en vader en zus ruim een uur terug weer naar schiphol om die vlucht alsnog om te boeken want in het systeem staat nog de oude datum! Ben zo verschrikkelijk nieuwschierig! Spanning echt, want hangt heel veel samen met deze reis.
Mevrouw achter de balie gaat het nu zogezegd in orde maken, dames ik heb KOPPIJN! Ik wil woensdag op dondeerdag nacht vliegen odat mijn moeder deze week nieuwe onderzoeken krijgt (ze is borstkankerpatient geweest).. Vanaf September gaat ze hopelijk, het 4de jaar kankervrij in, dus zit flink af te tellen tot ik er ben.. En dan nu die problemen met tickets, poeeee. Ik moet nu gewoon mijn tickets in mn handen hebben, uitdraai hier ophalen en klaar!!! Zonder grap ben ik voor mij en de kids bij elkaar, bijna 3000 euro kwijt, dat zijn geen leuke bedragen meer. En we hebben het niet bijzonder breed.
3000 euro voor tickets naar istanbull denk dat je bij cheaptickets goedkoper uit was hoop dat alles wel in orde is nu