Bloeding?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Babywens, Nov 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hallo allemaal, ik ben bijna 37 en hoop binnenkort bewust alleenstaande mama te worden.
    Even in het kort de feiten op een rij.

16 nov. 'donatie' gehad
    17 nov. meest vruchtbare dag (volgens mijn 28 dagen cyclus)
    18 nov. eisprong
    23 nov. zou de innesteldag moeten zijn? Klopt dit?

Normaal gezien zou ik op 2 dec mijn menstruatie moeten krijgen, nu net ontdekte ik echter wat bloed. Ik heb nog geen test gedaan (is nog te vroeg) heb ook geen normale (wat ik normaal voel) menstruatie pijn.
    Wel als sinds zondag een soort spierpijn achtige pijn rondom de baarmoeder.

Wie herkent dit?

2. jolanda666

jolanda666 Actief lid

Oct 30, 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Ik heb dat ook wel gehad, normaal cyclus van 23 dagen en toen verloor ik op de 21e dag bloed, twee dagen te vroeg dus. Ik ben toen 2 dagen ongi geweest (veel minder dan normaal), twee keer test gedaan, negatief, naar ha geweest en die zei dat ik gewoon ongi ben geweest. Ik was toen al een half jaar van de pil af en had sindsdien een cyclus van 23 dagen. Dus of je wordt ongestel of het is een innestelbloeding. Ik had nl nu weer op de 21e dag bloedverlies maar het was nu maar anderhalf dag dus nog korter. Ik zou nog even afwachten of het doorzet en anders over een paar dagen testen op je NOD dag.

3. liesje1981

liesje1981 Actief lid

Sep 25, 2006
    176
    0
    0
    ik heb wel iets gebloed toen ik zwanger was van mijn zoontje!

maar dat was licht roze en echt maar een paar druppels

grt lisette

4. Bedankt voor je antwoord. Zelf denk ik toch dat het de menstruatie is, er zitten ook stukjes weefsel bij.
    Heb ik bij een normale menstruatie ook, maar dan meestal pas na 1-2 dagen. Wel ben ik sinds de bloeding kotsmisselijk.

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Dit hoeft niet te kloppen. Volgens mij kan een innesteling ergens tussen de 5 en 10 dagen plaatsvinden, dus niet per se op dag 5.

6. Maar we zitten nu al op 12 dagen dus dat lijkt me dan toch wel vreemd.
    Ach ja...we zullen wel zien...zou ook wel een echt wonder zijn als het meteen bij de 1e keer raak is. :D

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het is helaas wel heel dicht bij 2 december, ik denk eerlijk gezegt dat het je menstruatie is.

Groetjes

8. Precies, hoewel het dan ook weer vreemd is dat die 2 dagen te vroeg komt, al jaren kan ik de klok erop gelijk zetten. ;)

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Soms heb je van die dingen!
    Helaas afwachten nog maar eventjes!

10. Thanks...probeer me niet gek te maken hoor...
    Alles zal uiteindelijk wel goed komen. ;)

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Altijd! :D

Share This Page