dikke toeter of bescheiden buikje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangervan4e, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Lieve dames,

Soms moet ik zo lachen om het feit wat anderen van mijn buik vinden, de een zegt whaaa wat heb jij een toeter zeg. En nog doe elfde dag zegt iemand anders ow wat een bescheiden buikje. Raar toch wat een.verschillende reactie's.

Heb jij dat ook?

2. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Ja, klopt.....hier ook.
    Ligt er ook maar net aan wat je aanhebt.
    Het is zoals het is zeg ik dan maar :)

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ja hier ook!

Gisteren zei een lab medewerker nog tegen mij hoelang moet je nog?Veel succes want o wat heb je een enorme buik!
    MIjn moeder riep gisteren ook gelijk na mij 2 dagen niet gezien te hebben dat ik enorm was gegroeit en de buurvrouw net zei dat ze het wel dacht te hebben gezien maar het nog niet zo duidelijk vond.
    Zelfde geld voor iemand die ik voor een paar dagen terug in de winkel tegen kwam die voorzichtig vroeg of ik zwanger was...waarop ik antwoorde met ja maar pas 31 weken :p (is een beetje een irritante en rare vrouw,mag haar niet).

Vind het ook grappig dat de ene echt alleen maar buik ziet en de ander blijkbaar niet

4. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik vind het bij mezelf al per dag verschillen. Het lijkt wel of het formaat meteen verandert zodra de baby anders gaat liggen. Soms lijk ik súperdik, soms vind ik mezelf ook bescheiden gegroeid.
    Het verbaast me dus niks dat anderen dit ook vinden.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier verschilt het ook erg..
    Bij mij is alleen mijn buik vooruit gegroeid. Dus als je van achteren of voren kijkt, lijkt het wel mee te vallen. Alleen als je van de zijkant kijkt, is het opeens een mooie toeter. Maar hetzelfde formaat als mijn vorige zwangerschap. Dus het zal verder wel ;)

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Haha, bij mij zeiden ze met 6 maanden al, moet jij niet een keer bevallen? Dus ik ben alleen bekend met een dikke toeter ben ik bang!

7. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier idd ook, jeetje wat ben jij dik! en de andere oei oei wat een klein buikje!
    het stomme is, als mensen zeggen oei wat een klein buikje dat mijn nek haren overheid gaan, niet dat ik persee dik gevonden wil worden, maar gelijk die onzekerheid, zal ze toch niet weer te klein zijn.
    2 weken geleden vertelde ik mijn gynaecoloog dat ik onzer was over mijn buik, hij heeft uitgebreid naar mij zitten kijken (het is zo'n leuke vent) en die vind dat ik een echte baby buik heb, dus alles wat je ziet is baby en geen extra vet laag.
    ik ben heel smal gebouwd, en mijn buik is een punt naar voren.
    ze schatte de baby ook op 5.5 pond bij 40 weken, dan kan ik ook niet verwachten dat ik een mega buik heb.
    ik vind hem dik zat, ik kan mijn tenen niet meer zien :D

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Ja, dat klopt!
    Afgelopen maandag waren mn moeder en zusje gezellig een dagje hier, dus we zijn even wat winkels afgegaan.
    Ik had een erg leuk truitje gekocht, dus het einde van de dag toch even showen... waarop mijn moeder ineens zegt; Jeetje, je hebt wel een hele grote buik!

's morgens was het haar niet zo opgevallen, omdat ik andere kleding aan had.

9. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

ik krijg juist vaak te horen dat ik een enorme toeter hebt voor de duur van de zwangerschap,in augustus vroegen mensen al of ik was uitgerekend. Nu ben ik 31weken en het groeit maar door. Ben dan ook blij dat ze me over 6 weken en 6 dagen word ingeleid,want loopt nu al zo moeilijk.

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier precies hetzelfde. Op precies dezelfde dag (zelfs met dezelfde kleren) kunnen mensen zeggen dat ik al heel dik ben (het is je tweede he, kun je zien hoor!) of dat ze het nog amper zien (ben je écht al bijna 19 weken?????).

In het begin lag het wel meer aan mijn kleding. Met een zwangerschapsbroek had ik opeens een babybuikje, zonder was er nog niks te zien (een extra vetrolletje misschien ;)). Nu is het inmiddels wel echt te zien, maar met een wijd blousje lijkt het wel heel anders dan met een opvallend strak zwangerschapstruitje!

Dus ach, ik probeer me er niet te veel op vast te pinnen. Ik heb een mooi bescheiden buikje voor mijn zwangerschapsduur en het feit dat het de tweede is. Weer mooi naar voren, net als de eerste. Prima zo! En wat minder vet als bij de eerste ;) Flink afgevallen daarna, dus dat voelt gewoon ook al een stuk lekkerder!

11. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

mijn meisje is trouwens aan het indalen en dat merk ik goed want mijn buik zakt al flink zie foto 31 weken nu.

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik werdt op het laatst echt moe van de opmerkingen...goh dacht dat je net op de helft zat, ohh wat heb je een klein buikje, oh wat bescheiden, en dan niet 1 keer maar van alledrie (vooral de eerste) bijna wel 10 keer!! en dan soms als klapper, nou mijn nichtje zusje vriendin en vooral hunzelf hadden wel zoooooooon grote toeter...nou pff mooi joh! Nu hoor ik veel jeeetje wat ben je snel slank geworden, jeee wat zit je weer mooi in de plooi...en dan doe ik lekker even een steek onder water..JA dat krijg je he als je buikje zo KLEIN is dan rekt dat wat minder uit... pff :)

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou inderdaad zeg

En ook erg wisselend maar vooral veel mensen die zeggen dat; 'ZE TEGEN HET EINDE NOG NIET EENS ZO'N BUIK HADDEN'

Nou overdrijven is ook een vak zeg

Deel Deze Pagina