Heb deze zwangerschap last van verwardheid. Gisteren 2 afspraken gemist. In de ochtend CB voor mijn zoon. Ik werd gebeld dat ze hem verwacht hadden in de ochtend. Helemaal vergeten! In de middag tandarts. Ik was daar maar had me vergist in de tijd, voor niks geweest en kan dus een nieuwe afspraak maken. Vorige week afspraak verloskundige gemist. Dacht dat het op een vrijdag was, maar het was op een donderdag, werd gebeld dat ik verwacht werd, helaas weer nieuwe afspraak moeten maken. Eergisteren kwam iemand voor een alarminstallatie, ik die man naar boven begeleiden naar de radiator die gemaakt moet worden, maar daar heb ik pas morgen een afspraak voor door een ander bedrijf. Hahaha was zo komisch die man keek me heel raar aan. Het gekke is dat ik het logo op zijn shirt wel zag, maar drong niet tot me door. En zo kan ik nog wel even door gaan. Maar het vervelende is dat ik toch steeds m'n afspraken mis, ook al staan ze op de juiste datum in mijn agenda en in mijn telefoon met alarm nog wel!!!!! Wie heeft hier ook last van??
ik heb er geen last van met afspraken. maar wel met dingen die mensen me vragen dan ben ik het helemaal vergeten om te doen kijk je wel elkedag in je agenda. leg anders een papiertje waar op geschreven staat wat je moet doen op tafel of waar je veel zit. dan zie je het elkedag.
Is een normaal zwangerschapsverschijnsel hoor, zwangerschapsdementie! Ik heb er ook last van en mijn agenda én kalender staan dan ook vol met afspraken die ik normaal gesproken gewoon kon onthouden
Hoi hoi! Ik had dat ook heel erg!! Ik plakte briefjes in de binnenkant van me keukenkastjes! Zodat ik elke dag zag waar en wanneer ik een afspraak had! Heb het me hele zwangerschap gehad en erna ook nog! Kleine van mij is nu 5 maanden nu heb ik er geen last meer van!
Hier ook erg bekend. En dan valt de verwardheid opzich nog wel mee... maar ik TWIJFEL bij alles wat ik zeg of ik wel het juiste woord gebruik Raar toch?? Ik gebruik echt de meest onlogische woorden in een zin!! Dan ben ik aan het praten en wil ik bijv. zeggen van: "Dat staat op het aanrecht" En dan zeg ik "Dat staat op de auto" en ben me er helemaal niet van bewust dat ik zoiets dan zeg totdat mijn vriend begint te lachen... En het wordt steeds erger dus vandaar dat die twijfel is ontstaan!!! Moet echt tig keer nadenken voor ik iets zeg, en soms houd ik gewoon liever mijn mond... kan er ook wel om lachen maar het komt gewoon niet altijd even handig uit!! Lang leve zwangerschapskwaaltjes!!
dat noemen we nou zwangerschapsdementie.... ik heb het alleen met boodschappen doen (moet nu echt wel met een lijstje werken) en verder hou ik mijn agenda heel dichtbij me.... alles meteen noteren! afspraken van het ziekenhuis krijg ik gelukkig nog een herinneringsmail van. deze week was ik bijna vergeten dat onze dochter weer naar de Peuterspeelzaal ging (vorige week vakantie). gelukkig hielp onze dochter me herinneren
Ja ik heb er ook last van, vandaag bij ons werkoverleg was ik namen van clienten vergeten, ook heb ik last van de woorden verdraaien, ik krijg het altijd wel zelf door en dan lach ik even maar vind het soms toch wel vervelend
Herkenbaar... helaas. Ik heb normaal geen agenda nodig en onthoud alles stipt, maar sinds ik zwanger ben schrijf ik veel op ter herinnering. Soms vind ik het wel grappig, maar soms irriteert het me ook wel. Voel me samen met de stunteligheid die ik ernaast heb door de hormonen af en toe wel wat gehandicapt haha. Gelukkig is het straks weer over
Normaal gesproken is m'n hoofd m'n agenda zeg ik altijd maar moet nu ook alles opschrijven hoor, anders wil er wel wat bij inschieten
Oh ja, herkenbaar!! Nu bijna 28 weken zwanger en ik heb er volgens mij vanaf 20 weken in toenemende mate last van. Ik vergeet ook afspraken, en ook op het moment dat iemand me aan een afspraak herinnert, zegt de hele afspraak me niets Volgens mijn man vraag ik ook 4x per week hetzelfde, zit hij voor de zoveelste keer uit te leggen wanneer hij thuis werkt
Heel herkenbaar. Ben echt een vergeetachtig en warrig mens geworden haha. Volgens mijn vk kan dit aan een tekort aan omega3 liggen! Ik eet geen vis en de kleine pakt alles wat hij nodig heeft. Met als resultaat dat jij te kort krijgt. Visoliecapsules slikken kan dus helpen
Haha ja ik had het ook (en nu nog steeds). Heb 2x in de supermarkt bijv. iets bij iemand anders in het karretje gelegd en liep er zo mee weg!! Haha. Had het pas door toen ik achter me hoorde "eeh.. mevrouw!!" haha zo genant maar wel grappig.