herkent iemand dit...ik heb al enige dagen veel last van jeuk...met name op mijn rug, buik en onder mijn borsten...ik smeer me elke dag in met bodylotion maar het helpt niet.
hai ik had dat bij me eerste zwangerschap ook en niks hielp tegen de jeuk dat wil zeggen niks van die speciale zwangerschaps jeuk cremes en bodylotion e.d. het enige wat bj mij hielp was een koud washandje klinkt niet lekker maar als je zo'n jeuk hebt verlicht het zeker je bent er alleen continu mee in de weeer maar hetr werkte. succes ermee
ik had het ook zo erg nu smeer ik met olie en niet meer met creme en nu heb ik geen jeuk meer. misschien moet je wat anders proberen.
Ik heb het ook ! Maar als ik geen creme/bodylotion of olie meer smeer dan is mijn huid ontzettend droog .. dus k moet me zelf wel insmeren..
tegen de jeuk smeerde ik mijn buik in met talkpoeder vor de babybilletjes haha dat hielp bij mij nu heb ik er geen last meer van groetjes
Hihihi dat heb ik ook die jeuk op mijn rug. Maar ik douche erg warm dus ik denk dat daar de jeuk bij mij vandaan komt. Van warm water krijg je een droge huid.
Ik ook..vreselijk! Menthogel - haal je bij de apotheek, mag en haalt de jeuk meteen weg, ik zweer erbij