Hallo, Ik heb een vraagje over jaja.. van onder.. Ben momenteel goed 37 weken zwanger van de 2e en heb sinds een week zo'n beurse vagina/schaambot alsof je een flinke trap in je kruis hebt gekregen.. Nou stond ik gisteravond op en kon amper lopen/bewegen omdat mijn rechterlies wel gekneusd leek.. De hele nacht lopen woelen in mn bed, draaien ging amper en opstaan was erg zwaar.. Nu is het gevoel in mn lies minder omdat ik bezig ben, maar vraag me wel af wat jullie denken wat dit kan zijn.. Ow en volgens laatste controle bleek ons meisje al goed vast te liggen.. Fijne dag en alvast bedankt! Gr Sonja
en nog maar gelijk een vraag erbij aangezien er nog niet gereageerd is.. Ik ben zojuist in mn onderarm geprikt door een wesp en ben daar allergisch voor.. kan dat schade aanrichten aan de baby?
Hoi, Dat beurse gevoel is normaal. Dat komt door de indaling en verweking van het bekken. Dit kan soms ook met steken in de vagina gepaard gaan. Niets om je zorgen over te maken. Betreft de wesp, dit heeft geen invloed op het kind. Groeten Evelien