Dikke voeten!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mamavyas, Jun 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Nee, gelukkig (nog) geen last van.
    Bij m'n 1e trouwens ook niet maar dat wil niks zeggen.
    Loop gewoon lekker op teenslippers; misschien zijn die ook makkelijk als je wat dikkere voeten hebt?

Succes meiden.

Silly

2. flappie

flappie Bekend lid

Sep 20, 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hier ook een wandelende vochtbult! Jeempie, kreeg mijn slippers niet eens meer aan.... en mijn ringen heb ik al vanaf week 20 af moeten doen. heb nu ook een teiltje water in de tuin en houd mezelf lekker koel...
    Succes allemaal, he?

XXX

3. cindypascal

cindypascal Actief lid

Sep 26, 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    hier ook nog een opgezwollen bijna mama...
    het lijkt net of mijn hele lijf vol vocht zit, voel me net een kamerolifantje.
    heb zelfs al schoenen 2 maten groter gekocht...

nog even een dagje volhouden meiden, dan even bijkomen en in het weekend beginnen we weer van voor af aan...

gr. cindy

4. Kiz

Kiz Bekend lid

Nov 21, 2005
    973
    0
    0
    Ik maakte me vorige week ook erge zorgen, vooral omdat ik het toen niet van het warme weer had... Mijn bloeddruk was wel gestegen, maar de VK vond het niet echt hoog (normaal 80/130 nu 87/165, maar het gaat om de onderdruk). En zolang als ik geen hoofdpijn had, en geen drukkend gevoel om de bovenbuik, hoefde ik me nergens zorgen om te maken.
    Maar ik vind het toch nog steeds niet prettig. Ik 'snap' niet waar al dat water blijft wat ik drink (nou ja, het is overduidelijk zichtbaar waar het blijft) want ik plas erg weinig, en het lijkt erop alsof ik alleen maar meer vocht vasthou als ik meer drink. Ik weet nog wel dat mijn oma ook vocht vasthield (niet tijdens de zwangerschap) en dat ze dan op een drink-rantsoen werd gezet. Maar goed, iedereen zegt dat je veel moet drinken, dus we nemen nog maar een slok water...En een stukje komkommer ;)

5. Miky

Miky Bekend lid

Jan 18, 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Hier ook hoor, dikke voeten en enkels... handen ook wat dikker...
    Ben daarbij ook nog eens erg benauwd, heb het gevoel dat mn buik van borsten tot beneden aan toe is ingesnoerd...
    Morgen weer naar de verloskundige voor controle, ben benieuwd wat ze er van zegt.

6. Jansen

Jansen Bekend lid

Nov 6, 2005
    588
    0
    0
    Mij heeft het ook opeens overvallen. Gisteren met die hitte was het natuurlijk helemaal raak, net of ik klompvoetjes had ;)

's Avonds een voetenbad gedaan met zo'n Kneipp bruistablet en daarna kreeg ik ook nog een voetenmassage. Om het compleet te maken heb ik vannacht voor het eerst met een verhoging onder het voeteneind van het bed geslapen en vanochtend voelde het echt stukken beter!

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb er ook last van.. hij doet ook best zeer s'avonds.. kan er dan bijna niet op lopen.. lijkt net of ze idd elk moment kunnen ontploffen.. pfff Ik slaap ook met een kussen onder het matras... helpt idd wel iets. Ook drink ik elke dag 2 ltr water. Gelukkig is dat met dit weer niet zo moeilijk!

8. Darinka

Darinka Lid

Mar 10, 2006
    99
    0
    0
    Ik heb er ook behoorlijk last van, kreeg van de week al gezeur op het werk omdat ik op slippers liep.
    Heb ze mijn voeten maar even laten zien toen was het geen probleem meer :)

Ik heb sinds kort ook een kussen onder mijn matras liggen en het helpt wel wat.
    Met een kussen onder mijn voeten kon ik niet slapen, maar als je hem onder je matras legt heb je er veel minder last van.

Vind het wel vervelend dat mijn voeten er echt pijnlijk van worden soms.
    Maarja... het gaat ook weer over he!

9. jacky

jacky Actief lid

Dec 17, 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    ook hier dikke voeten,en dikke vingers alleen slippers zitten nog lekker wat een ellende en heb ook steeds last van slapende handen s nachts,maar goed tis niet anders maar veel drinken,ze zeggen niet voor niks de laatste loodjes wegen het zwaarst.
    groetjes jacky

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Het is met dit weer nu gelukkig niet meer zo warm, maar ik blijf dikke voeten houden:( . Idd ik heb ook last van mijn handen. Zo vervelend. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel goed vind zo.
    [/list]

Share This Page