Hai, Ik hoor steeds zeggen dat iedereen pas weet of het een jongentje of een meisje wordt met de 20 weken echo. Maar in zo'n zwangerschapsboek stond dat het geslacht al eerder gevormd word. Volgende week maandag hebben wij een pretecho en ik ben zo benieuwd of je het dan al zou kunnen zien. Ik ben dan 15 weken en 4 dagen? Ik neem mijn moeder en oma dan mee, dus lijkt me zo super als we het dan al kunnen zien! Waneer zagen jullie het? gr. debby
tsja ik denk dat het verschillend is, hoe die ligt enzo! ik zag het idd ook pas met de 20 weken echo!! en kreeg een duidelijke bevestiging (kijk maar in mn fotoalbum) met de 26 weken pretecho!! maar misschien als je geluk hebt, dat ie niet goed voor de camera ligt!!! veel plezier iig groetjes
met 18 weken twijfelden ze nog maar met 22 weken en 5 dagen wisten ze zeker dat het een kereltje was....
Ik was precies 19 weken zwanger toen we een 3D echo hadden en daar zagen we duidelijk op dat we een meisje kregen. Mij is verteld dat de geslachtorganen zich vrij snel vormen maar je soms niet duidelijk kan zien of het nu een jongen of een meisje is aangezien de vagina van het meisje soms nog op een piemeltje kan lijken hehe. Ik heb geen idee of je het met 15 weken kan zien! Hoop het wel voor je
Ik heb met 15 weken ook een pretecho laten maken maar bij ons kom ze het jammer genoeg nog niet zien,dus ga er maar niet teveel op hopen dat je het volgende week te weten krijgt. Over 3 weken krijg ik mijn 20 weken echo en hoop dat we het dan te weten krijgen.
Selaam ze hadden een vermoeden met 19 weken dat het een jongen werd maar met 30 weken en 5 dagen was het zeker duidelijk dat het een jongen is.
Oh ik verwacht het niet hoor, maar zou wel leuk zijn Met 20 weken hebben we weer een echo dus dan kunnen we het miss wel zien. voor 26 weken hebben we de 3D echo gepland, maar ja....dat wachten he
Eerste keer zagen ze het met 19 weken, wel al 100% zeker. Tweede keer met 25 weken, en die foto staat in mijn album
ik was 12 weken toen ik eigenlijk al wat zag van het geslacht. we gingen de screeningtest doen en toen ging de gynecoloog perongeluk over de billen en ik zag me toch een bobbel een dikke één , ik dacht bij me zelf he dat kon geen opgezwolle schaamlippen wezen. ik het mijn vriend vertelt maar niemand geloofde mij. Nu de 20 weken echo gedaan zag ik precies hetzelfde alleen met een slurfje eraan haha dus had ik eigenlijk wel gelijk en wist ik het eigenlijk al met 12 weken. gr loesmari
Ik ook met 12 weken, was geen twijfel over mogelijk de vk heeft er zelfs een mooie foto van kunnen maken. Kan em helaas niet inscannen.
Wauw dat is wel heel snel dus!! Oh nee, ik voel al een beetje hoop kriebelen! Het lijkt me voor mijn oma ook leuk om te zien. ze heeft nog nooit een echo gezien, dus is zowiezo al een hele ervaring denk ik!
Ik dacht dat de geslachtsorganen in de 11 week worden gevormd. Vanaf dan zou je het dus kunnen zien, maar dat zal wel niet altijd even duidelijk zijn. Wij weten het niet ... ook spannend ! Groetjes, Nikki F
iedereen praat er maar zo makkelijk over van: wanneer zien we het, en we gaan binnenkort het geslacht bekijken op de echo.. Ik ga jullie even uit de droom helpen, zo makkelijk is het niet.. Wij zagen het pas met 27 weken, en toen hadden we ook echt geluk. Het kindje moet net zo liggen, anders zie je het niet.. Wij hebben 3 echo's gehad.. en wisten nog niks.. Ook een collega van mij, is 21 week zwanger.. ook zij een echo, navelstreng zat er voor.. Dus als je het wil weten, stel je erop in dat je het niet meteen te weten komt, kan een teleurstelling besparen. Wij waren blij dat met de echo's alles goed was, alleen dat ene wat je ook graag wil weten, zien ze niet.. Geeft je toch niet een voldaan gevoel als je er weg komt.. Groetjes Kalush
met ruim 37 weken! met de 24 weken echo lag hij op zijn zij dus niets te zien. met 37 weken heb ik nog een echo gehad voor een evt ziekenhuisbevalling en toen heb ik gevraagd of ze nog even konden kijken. Toen was het goed te zien. Je moet dus maar net geluk hebben dat het er met een echo goed voorligt
kreeg bij 21 weken een 20 wkn echo en toen vroeg ze het aan het begin... wij vertelde dat wij het wouden weten..: en binnen 48 sec vertelde ze dat het een overduidelijke jongen was....