Wie kijkt er ook al uit naar het laatste deel van Twilight Vanaf 16 november in de bios. Ik heb er in ieder geval zin in! Breaking Dawn part 2 - Full teaser trailer HD - YouTube
Jaaaaaaa nog eventjes! Ik zie hem 3 dagen eerder!! namelijk bij de Twilight marathon, wordt georganiseerd door de JT bioscopen. Gister kaarten gekocht
Net gezocht of hun ook een marathon gaan doen maar kan niets bij Pathe erover vinden... Weet niet waar je woont, maar dit is een overzicht van alle JT's en de marathon. Events - JT Bioscopen
Wij hebben besloten dat dat de perfecte eerste avond uit is na de geboorte van onze kleine haha we kunnen niet wachten. Ja zelfs mijn vriend vind de twilight saga leuk haha. Kan niet wachten tot part 2, bij het boek had ik juist zo iets dat het verhaal toen echt pas goed begon te worden (waar deel 1 dus is gestopt)
kan ook niet wachten,gelukkig is het bijna zover. voordat hij uitkomt ff de dvd's weer bekijken. de maraton word helaas niks ligt er geen in de buurt wel erg jammer had er ook graag heen willen gaan.
Nieuwe “Breaking Dawn – Part 2″ Trailer « Twilight-Online.nl // Twilight-Online.be | Dé Twilight fansite van België & Nederland | Twilight – New Moon – Eclipse – Breaking Dawn – Midnight Sun deze is gister uitgekomen tijdens de VMA's.