Dag dames, voor mijn kinderen ben ik hard op zoek naar een echt dikke winterjas. Ik vind de kwaliteit tot nu toe tegenvallen. Het voelt meer aan als een tussenjas; prima voor nu maar het zijn in de winter echte koukleumen. tot nu toe heb ik jassen van s. Oliver, Cars en C&A gezien. Ze leken me allemaal niet heel erg warm. Vorig jaar hadden we wel succes met een echt dikke jas van Oliver en Cars. de maten zijn nu 128 en 140. wie heeft tips voor goede jassen?
Mijn jongste dochter heeft zo’n omkeerbare winterjas van de We (van vorig jaar, maar ze hebben nu volgens mij vergelijkbare), die is dik en warm. De oudste heeft een jas gekregen van een nichtje, volgens mij van Airforce. Die heeft ze nog nooit aangehad omdat ze hem té warm vindt. Maar die jassen zijn wel aardig aan de prijs. Als ik zelf jassen koop, dan kijk ik vooral naar wind- en waterdicht. Ik heb zelf bv. ook een hele fijne winterjas van de Decathlon.
Mijn oudste 2 hebben een jas van Koko Noko en de 3e heeft een jas van de Wibra. Voor de jongste moet ik nog even op zoek naar een jas.
Hier hebben beiden dochters jassen van diverse merken. Op volgorde van warm naar koud: Moose knuckles - by far de warmste, te warm soms, wel aan de prijs. (Goede aanbieding gevonden bij cramers van asten) Tommy Hilfiger - parka model, heerlijk warm en lekker soepel stof Poivre blanc Jack - super comfortabel en warm Only - parka model, ook heerlijk warm en winddicht maar iets stugger stof. Zara - puffer Jack , voor de iets minder koude dagen We - Jack met nepbont voering - meer voor de dagen rond 10 graden en warmer. Daarnaast dragen ze graag de biker jasjes met een oversized bodywarmer erover.
Je kan beter op zoek naar een jas die winddicht is, dat scheelt heeel veel En het liefst heb ik ze zelf ook waterafstotend/waterdicht bij decathlon hebben ze wel een aantal jassen geloof ik.
Hier in de zomer al winterjassen gekocht met leuke korting. De jongste een dikke jas van TYGO & vito en de oudste één van Tommy en volgens hem is die mega warm.