Kom ik weer met een ondergoed vraag hoor. Ben (smalle) hemden met bijpassende onderbroeken aan het bestellen voor mijn dochter. Bij petit bateau zie ik alleen gewone slipjes, maar bij ten cate hebben ze ook boxertjes. Ik vroeg me af wat jullie het fijnst vinden bij kleine meisjes, vooral als ze ook nog een luier dragen.
Mijn zoon droeg in t begin gewone slips. Pas later boxers. Vond dat zelf mooier bij de luiers... Ach het maakt eigenlijk niet uit
Boxers vind ik handiger voor een meisje met rokjes. Maar zolang er ook een luier is, lijkt een gewone slip me prettiger.
Voor een meisje vind ik slipjes ook prima kunnen. Hier een jongetje en die draagt alleen maar boxers, eerst over de luier en nu ook zonder luier, gaat prima en ik vind het mooier/leuker staan.
Voor mijn zoon heb ik overigens wel strakke boxers en geen gewone onderbroeken, maar dat is meer omdat hij van die mega-luiers heeft, ik weet niet of daar een normale onderbroek overheen past eigenlijk . Ik kijk wel even hoe de slipjes bevallen, die van petit bateau lijken op de foto een andere pasvorm te hebben dan die van ten cate, doe ik bij mijn volgende aankoop in mijn vergelijkend waren onderzoek wel boxertjes en hipsters .
Ik vind persoonlijk gewone onderbroekjes vreselijk...met of zonder luier voor zowel jongens als meisjes Hier dragen ze alleen boxers (en de oudste hipsters)
Hier ook boxers over haar luier. Ik vind gewone onderbroeken ook echt vreselijk. En ik vind boxers ook wat praktischer in de zomer onder een jurkje bijvoorbeeld.
Hier komen alleen boxers in huis. Ik vind gewone slips bij jongens vreselijk en bij meisjes bij boxers ook gewoon heel praktisch met jurkjes. (en eigenlijk ook mooier...vind ik)
Dit inderdaad. Vind gewone onderbroekjes vreselijk voor jongens en voor meiden. Hier boxers van de hema en ten cate inmiddels zonder luier maar toen ze nog een luier droeg gingen ze gewoon over de luier.
Maar waarom zou je een onderbroek over een luier willen doen? Voor de 'mooi' kan je dat net zo goed laten.