Wat betekent dit nou weer?

Discussion in 'Zwanger worden' started by ienepien, Sep 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ienepien

ienepien Lid

Aug 16, 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp er echt helemaal niets meer van.
    We zijn onderhand een jaar bezig om zwanger te worden, ook al bij de gynocoloog geweest en die geeft het advies om het nog een half jaartje te proberen (zaad is goed en bij mij is er een eisprong).
    Ik heb altijd al een onregelmatige cyclus gehad, en na het stoppen van de pil is dit niet veranderd. Het gaat van 35, 33, 35, 30 etc.
    Ik had op 5 sept een pos ovulatietest, daarvoor en daarna flink geklust;).
    Nou zit ik op dag 36 van mijn cyclus en heb sinds dag 33 last van bruine afscheiding. Dit heb ik ook altijd als mijn menstruatie begint alleen dan verandert het na een dag in de kleur rood en krijg ik ook de bekende menstruatiepijn.
    Nu nog geen spoor van de rode kleur ontdekt en ook nog helemaal geen buikpijn gehad!
    Weer lekker bizar hoor.
    Maar goed wie weet komt het nog maar mijn menstruatie begint al jaren op dezelfde manier, 2 dgn bruine afscheiding daarna 3 dagen menstruatie (met hevige buikpijn) dan weer 2 dgn bruine afscheiding en dan heb ik het weer gehad.
    Verder voel ik me prima, geen last van mn borsten oid.
    Ik wacht het maar weer af (weet onderhand niet beter :()

Liefs

2. vief

vief Actief lid

Aug 19, 2012
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    He bah, wat vervelend. Doe eens een testje zou ik zeggen! Of heb je die misschien al gedaan?

Liefs vief

3. ienepien

ienepien Lid

Aug 16, 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey vief,

Ik heb zondagochtend al een test gedaan, negatief natuurlijk.
    Was waarschijnlijk te vroeg, moet maar rustig afwachten en anders doe ik zondagochtend weer een test.
    Het blijft spannend.

Liefs

Share This Page