Dikke witte afscheiding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jojo1984, Sep 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaKoenSjoerd

Aug 6, 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slijmverlies sinds gisteren weer minder. Maar af en toe ook steken in onderbuik links en rechts en af en toe last van zuur.
    Zoals ik al zei, verbeeld me waarschijnlijk van alles omdat ik het zo graag wil:).
    Woensdag maar weer een testje wagen..

2. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Ik weet wat je bedoeld, bij mij is de kans eigenlijk niet aanwezig en toch blijf ik hopen :) wanneer ga jij testen?

3. anoniem28

anoniem28 Actief lid

Jul 26, 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja je blijft hopen, en dat doe ik ook nog steeds tot helaas de ongi door zet! Maar mijn NOD dag is pas donderdag de 13de , dus ik moet nog meer als een week wachten.

En jij?

4. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Kon je jezelf maar zwanger hopen hé :p
    Ik ga ook woensdag testen, gewoon voor de zekerheid, donderdag ga ik op vakantie, dus ook al is de kans praktisch nihiel, weet het toch liever zeker :) dus spannend! Hou me op de hoogte!

5. anoniem28

anoniem28 Actief lid

Jul 26, 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, ja inderdaad, maar helaas gaat dat niet!
    Ik hou je op de hoogte, jij mij ook?

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Ik hou jullie ook op de hoogte! Heb nog wel last van die witte afscheiding maar zit niet echt in mijn onderbroek. Heb van zwanger en kids dipstick uiterst gevoelige zwangerschapstesten gekocht. En daar staat bij 6 dagen voor de te verwachten menstruatie kun je testen...dus heel misschien morgen al een testje doen???

7. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ook ik heb witte afscheiding, niet heel veel hoor.. Maar vrees dat het bij mij gewoon van mijn naderende ongi komt :(
    Ik duim voor iedereen voor een positieve test.. Wat zou dat toch fijn zijn!

8. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Ja ik hou iedereen op de hoogte. Alleen ga ik dus donderdag wel 8 dagen op vakantie! We zullen zien, heb vandaag wel last van maagzuur als ik een uurtje niets eet. . Afscheiding is nou helemaal gestopt. Spannend!
    Ik weet niet hoe die 6 dagen van te voren testen zijn, hoor toch nog altijd betere verhalen over kruidvat 2 voor 5 euro. Test anders ook mee woensdag ?! ;)

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    @Jojo ja denk ook dat ik pas woensdag een testje waag dan zit ik op 10 dpo. Spannend!! (heb trouwens verschillende testen in huis: 6 extra vroege dipsticks, 6 mistream testen, 1 cassetetest van 123thuistesten en nog 1 cb digital indicator)
    Leuk op vakantie! Waar gaat de reis heen?

Hier ook misselijkheid komt nu de hoek om zetten, en als ik op internet kijk kan dit heel goed als je zo'n 3 weken zwanger blijkt te zijn.

10. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Ik zit dat inderdaad ook op 10dpo, leuk! Welke ga je gebruiken? Ik ga naar Tunesië, dus niet echt de plek om te testen ;)
    Die misselijkheid hoort er wel bij, maar probleem is dat ik dat wel vaker tussen mn ei en ongi heb, maar volgens mij geldt dat temp alle kwaaltjes helaas ;)

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Leuk Tunesië! Wil ik ook wel een keer heen.
    Ik ga beginnen met een dipstick, en als ik daarop ook maar een vaag streepje zie ga ik vrijdag testen met de cassete.
    En die misselijkheid heb ik normaal niet, dus hoop voor mij dat het iets betekent. En ik ben ook aan het tempen en mijn temp is nog steeds hoog. Dus ziet er ook positief uit.
    My Ovulation Chart

12. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Dat klinkt positief! Ik temp ook maar met een oorthermometer, geloof niet dat dat helemaal werkt, wisselt best erg per dag.
    Als je normaal niet misselijk bent, maakt het het wel spannend ja. Het enige wat bij mij anders is, is dat ik normaal elke maand over loop van klachtjes en nu echt niets heb behalve die witte klodders zaterdag.. En moe moe moe, maar ben ook echt toe aan vakantie, misschien te moe om te stressen om symptoompjes haha. Jij mi meer?

13. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Je tempkaart ziet er hoopvol uit!! :)

14. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Ik temp rectaal, ben er deze cyclus mee begonnen alleen niet gelijk de eerste dag. Ben ook moe, verkouden, last van diarree en hoofdpijn en dan die witte afscheiding. Deze kwaaltjes heb ik normaal niet echt. De vorige keer, bij mijn vmk had ik deze kwaaltjes ook alleen de witte afscheiding weet ik niet heb daar toen niet op gelet.

15. Cayth

Cayth Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hier vandaag weer getest, natuurlijk nog omowit!

Ook hier voorgenomen om woensdag weer te testen, dan zit ik 11dpo.. spannend!

Gister weer heel erg last van maagzuur, vandaag pijnlijke, groeiende borsten.. en ik heb een opgezette buik?? echt bizar.. heb dit nog nooit gehad, dus ondanks dat het de 1e ronde is, heel erg veel hoop!

De rest van de dames! Ik ga voor jullie duimen!

16. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Leuk met zn allen woensdag testen! :) heb je maagzuur de hele tijd of alleen als je niet eet? Gevoelige borsten zijn hoopvol, die van mij zijn praktisch gevoelloos., krijg meestal wat dagen voor nod gevoelige tepels maar nu niets. Ook normaal drukke darmen en opgeblazen buik, maar nu ook niet. Hoop dat het bij jou zwangerschapskwaaltjes zijn, maar zoals altijd kan het alle kanten op :)

Zucht, wachten duurt lang! ;)

17. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Gaan jullie het volhouden tot morgen te wachten met testen dames? :)

18. anoniem28

anoniem28 Actief lid

Jul 26, 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jawel nog even volhouden dames!!
    Ik moet nog langer wachten, moet ook gebeuren!

Jullie kunnen het!!!!!

19. anoniem28

anoniem28 Actief lid

Jul 26, 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verder is bij mij de afscheiding nu een heel eind gestopt!
    Verder heb ik nu wel al 2 a 3 dagen last van , als ik mijn tanden poets dat mijn tand vlees meteen begint met bloeden, dit heb ik echt nog nooit gehad!!! Iemand ervaring mee?
    Verder probeer ik alles wat ik voel/zie uit te bannen, moet nog meer als een week wachten om te testen, dus denk dat het nog wel even duurt voordat ik eventuele kwaaltjes kan voelen, toch???

20. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Ik heb wel ergens gelezen dat dat een zwangerschapskwaaltje kan zijn hoor!! :) hoop het voor je. Bij mij is het witverlies ook gestopt. Heb sinds vandaag alleen heel erg last van mn darmen en dat heb ik meestal als ik ongesteld wordt... Verder nog steeds helemaal niets. 'Mis' wel een beetje de pijnlijke tepels die bij mn PMS horen ;) Wanneer heb jij je ei gehad eigenlijk?

Share This Page