Ja ik weet het niet, ik hoop natuurlijk dat dat een kwaaltje is, haha! Maar moet nog zolang wachten, dus ja... Ja bij mij is het ook gestopt de witte afscheiding, ik moet nu alleen extreem veel plassen. Ja last van mijn darmen, heb ik altijd al wel, van jongs af aan, maar heb veel lucht erin zitten, moet veel boeren & scheetjes laten (sorry ), normaal heb ik ook altijd na mijn ei ook pijnlijke grotere borsten tot aan mijn menstrustie, maar heb er nu ook nog geen last van! Vind ik ook zo raar... Ja ik voel mijn ei nooit, maar krijg wel een smiley op de ovu test dus ga er wel vanuit dat ik hem heb/krijg. Heb altijd maar 1 dag een smiley, maar heb ook maar een korte cyclus van 24 dg, ik vermoed dat ik afgelopen donderdag mijn ei gehad heb.. Maar ja kan dat nooit helemaal precies zeggen!
Ja heb ook altijd last van mn darmen, maar de afgelope week was het juist minder. Nu weer heel erg, maar als je zit alsof je riem de hele tijd onderin zit te drukken, vrij pijnlijk.. Maar tot wanneer ga je het denk je uithouden niet te testen? Vind jou klachten wel hoopvol hoor!
Ja ik herken de pijn in de ondebuik, ik moet ook echt mijn riem een gaatje losser doen, anders is het niet vol te houden, helemaal opgezet! Net ofdat er heel veel lucht in zit zeg maar... Ja dat weet ik niet, ik probeer toch ongi af te wachten denk ik, vind het wel moeilijk... ja ik vind ze ook hoopvol, maar heb de afgelopen maanden wel vaker kwaaltjes gehad en hoopvol gedacht en helaas tegen gevallen.. Wat wel heel toevallig is, is dat mijn man en ik , zonder het elkaar te vertellen, gisteren tegen elkaar zeiden dat wij allebei vanaf het begin dat wij er mee begonnen zijn, hebben samen gedacht dta het ronde 5 ging worden, en dat is nu , dus ja zijn zeer benieuwd! Wanneer ga jij testen? Hoop het ook echt voor jou!
Ja je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden! Ik ga morgen testen, laatste mogelijkheid voor ik op vakantie ga. Wel een beetje balen dat mn ongi in de vakantie komt
Hier ook "gemis" van pijnlijke borsten. Net acupunctuurbehandeling gehad voor eerste keer. Leest die vriendelijke man uit m'n hand dat ik meer bloed aanmaak, dus kan duiden op ongesteldheid. Maar verschil tussen ongesteldheid en zwangerschap kan ie niet voelen, bij beiden maak je meer bloed aan. Jammer....had me een hoop dure testjes gescheeld . Probeer deze keer de akelige HG bij een derde zwangerschap voor te zijn. Acupunctuur zou daar zomaar bij kunnen helpen, let's hope so. Eerst maar zwanger worden, morgenochtend weer testje tegenaan gooien. Voel wel soort van zwaar gevoel in m'n buik, wat ik voor ongesteldheid normaal ook heb maar blijf stiekum hopen. Als ik het zo lees ben ik niet de enige die morgen gaat testen!? Geniet allemaal iig van de zon!
De afscheiding is bij mij nu ook minder. Heb een in een potje gepiest en heb er geen witte vlokjes in, dit heb ik normaal wel als ik ongi moet worden...spannend. Mijn temp is alleen wel gezakt maar dat wil natuurlijk ook niet alles zeggen.
Hee dames, spannend indd! Ik heb zelf (denk ik) afgelopen weekend een eisprong moeten hebben, en heb sinds 2 dagen enorm gevoelige borsten én sinds gisteren dikke, witte afscheiding. Ik dacht zelf aan een lichte schimmelinfectie? Maar dit zou dus zomaar iets heel anders kunnen betekenen joh? Zou dat al zó snel na de eisprong (bevruchting) merkbaar kunnen zijn dan?
Ow acupunctuur: leuk! Hoe vond je het? Ik wil eind van de maand ook gaan beginnen, bevalt het jou? Jammer dat hij het verschil niet kon zien, dat was leuk geweest! Maar morgen wordt het met zn allen testen, leuk @zwangels: het klinkt nog steeds hoopvol! Anders dan anders is goed! Ik heb nu echt een drukkend gevoel in mn onderbuik, niet normaal alsof er een hele grote gesp aan het drukken is als ik zit...
Ik heb geen idee, het zou wel leuk zijn! Maar bij mij hield het na 1 dag al op, maar was wel echt veel. Als het niet ruikt of jeukt is het volgens mij geen schimmel van wat is begreep. Heb je normaal nooit last van je borsten dan voor je nod? Ga ook voor jou duimen! Wanneer ga jij testen?
Klinkt wel hoopvol jah maar denk toch dat ik morgen ook niet ga testen, zit mezelf alleen maar gek te maken... Ligt er ook aan hoe ik me voel morgen....
Ik ben nog maar net gestopt met de pil, dus geen idee! Ik ben ook nog helemaal niet thuis in wanneer een test te doen, zag in de drogist dat er allerlei varianten zijn en eigenlijk ga ik er vanuit dat eerst mijn menstruatie/cyclus weer op gang moet komen voordat ik zwanger ga worden. Al hopen we natuurlijk vooral dat het snel raak is! Het jeukt overigens wel een beetje, maar ruikt niet vreemd... Hmmm. En die pijnlijke borsten heb ik nog nooit gehad, niet in deze mate iig. En ik ben een tijd met de pil gestopt geweest. Ik heb met de huisarts overlegd net (i.v.m. angst voor een schimmelinfectie) en die geeft aan dat het allemaal met hormonen te maken kan hebben en dat het wel een schimmelinfectie kan zijn. Moeilijk moeilijk, wel of geen kuurtje?
Allemaal spannend dus.. Ik zit nu op het werk, heb net gegeten en word een 1x heel duizelig, en heb een pijnlijke stekelijk gevoel in mijn rechter lies , ik weet het niet meer.. maar de pijn is zo erg dat ik er gewoon misselijk van word! Echt heel vreemd!
Ik heb niet zoveel verstand van ontpillen.. Heb zelf aan de NUVA ring gezeten. Als het jeukt, zou ik er misschien wel over nadenken ja. Mijn borsten werden voor nod ook pas gevoelig toen ik geen anticonceptie meer slikte. Ik hoop echt voor je dat het snel raak is, maar lees wel vaak dat ontpillen veel klachten kan geven. Zelf ben ik een jaar niet ongesteld geweest na het stoppen met de nuva-ring
Ja zou het een innesteling kunnen zijn? Geen eisprong? Ik zit te twijfelen of de smiley die we krijgen ook echt een smiley is zeg maar... Meestal heb je 2 vruchtbare dagen, maar ik krijg altijd maar 1 dag 1 smiley, en de dag ervoor en de dag erna is hij negatief , dus ik weet het niet meer, maar het zou dus ook innesteling kunnen zijn?
Mja, zo denk ik dus ook Wat wel het noemen waard is, is dat ik 2 jaar gestopt ben geweest met de pil zonder dit soort klachten, en dat ik 'em nu 4 maanden weer heb geslikt - dus ik hoef gelukkig niet te ontpillen van 10+ jaar...wat echt een lange adem schijnt te vragen. Ik ga gewoon nergens vanuit, en hoop dat mijn cyclus iig snel weer 'normaal' is. En hopelijk is het in 2012 'raak', dat is ons doel!
Als je een smiley hebt, heb je je LH piek, bij sommige duurt die maar een halve dag, bij anderen 2. Binnen 12-36 uur na die piek springt je ei. Met uitzonderingsgevallen van 4 dagen later daar gelaten. Dus is nu een beetje laat voor je ei denk ik?
Ja dus je weet wel hoe het is om ongi te worden en pms te hebben zonder pil, dat maakt denk ik wel uit ja 'anders' voelen als die andere keren, lijkt me dus positief, maar ja, je weet het nooit, je lichaam kan je zo voor de gek houden helaas. Was er maar een ultra, ultra, ultra gevoelige test of een glazen bol haha
Ja dan is het een beetje laat inderdaad... ja ik ga er ook vanuit dat die testen kloppen.. maar ja begint toch te twijfelen, dan maar hopen op een innesteling , zou echt geweldig zijn !! Maar ja nog steeds afwachten... Bedankt voor jullie reacties...
Hoi hoi , ik had het toevallige afgelopen vrijdag ook dus ik hoopp dat het bij mij ook zo is. Omdat mijn implanon er 17-8 eruit is gegaan heb ik geen idee wanneer mijn nod is dus ook geen id wanneer ik kan testen . Op aanraden van dames hier ga ik eind deze maand maar is testen als ik niet ongi word. *fingers crossed* groetjes