Cayth!! Wat spannend! Ooohww, ben jaloers Laat ff weten als je weer getest hebt, jij brengt idd ff kleur aan deze topic . Hier al hele dag ongi pijn en rechts en links onderin buik. Dat laatste heb ik nooit en nog steeds beetje slijmverlies. Maar die zeurende pijn in m'n rug zegt toch echt dat de ongi dichtbij is. Time will tell...
Heb vanochtend voor mn vertrek nog getest maar helaas omo wit! Ook wat rose bij het afvegen nadat ik vannacht gemeenschap heb gehad met mn vriend, dus helaas vandaag of morgen zullen ze wel doorbreken. Ik kan tot een uur of 12 nog meelezen dus laat me weten hoe het gaat?! Nog mensen getest? Nieuwe symptomen?
Hey, hier nog geen veranderingen ten opzichte van mijn laatste berichtje... OOH ik blijf voor jullie alle duimen! Ik blijf natuurlijk deze topic in de gaten houden, ik nog precies een week... spannend!!
Nou hier slecht nieuws....de ongi is doorgebroken:x Een cyclus van 23 dagen deze keer...pfff Succes allemaal!
Hier vanochtend met kv2v5 toch echt een licht tuurstreepje!!! Ik begin langzamerhand blij te worden!!! Hihi.. Misschien vanmiddag ( als ik het niet volhoud) en anders morgenvroeg weer een testje!! Krijg hem jammer genoeg niet op de foto.. maar ik zie hem toch echt!!
Zwangels; flink balen! Op naar de volgende ronde.. Ik ga duimen voor je draaien dat het dan wel raak is!
Zwangels wat jammer!! Hopelijk volgende maand beter! En cayth, denk dat ik jou toch wel voorzichtig mag feliciteren! Zit nu in de wifi zone op Schiphol, heb buikpijn nog steeds. Miss heb ik wel wifi in het hotel, anders tot volgende week! Mn duimen draaien!
Zijn hier nog veranderingen bij deze en gene? Hier verder nog niet echt veel verandering, heb wat adres over mijn borsten, maar denk dat ik dat iedere maand heb, maar weet dat niet zeker! Verder heb ik gisteren ongeveer een uur , zeuerende pijn gehad in mijn bm, net alsof ik ongi moet worden.. dacht toen meteen ooh dat is wel heel vroeg. Is nu wel weg, komt af en toe opzetten, ben af en toe ook wel wat misselijk! Maar ja ik probeer me eigen niet te veel wijs te maken, dadelijk misschien weer een tegenvaller.. Ik hoor graag van jullie
He meiden, Zeurend gevoel in me buik al een paar dagen, borsten zijn gevoelig maar testen blijven negatief..... Heel irritant. Ik ga zondag/dinsdag weer testen. Hier nog blijde mededelingen? Gr queenie
Hier ook nog steeds omowit. Kijk onderhand scheel naar de testen om toch maar een streepje te ontdekken... Al paar dagen ongigevoel, dus zal dit weekend wel doorbreken. Cayth, mogen we je al feliciteren??
Hier ook t zelfde, na ei dikker slijm ook wat geler als normaal. Laatste dagen meer richting eiwitachtig en dikke klodders Maandag en woensdag een testje gedaan maar negatief. Ik had uiterlijk woensdag ongesteld moeten worden maar nog steeds niets.. Maar ja durf echt niet meer te hopen... Zie onderschrift...
Dames ik had na ei ook dikke witte afscheiding en met mate me NOD nadere werd het steeds dunner maar wel wit )
Pff benbang dat het misgaat.. Heb helder rood bloedverlies met sliertjes (sorry voor de details) En net even snel een boodschapje gedaan en nu beginnen er ook buikkrampen bij te komen.. pff ik ben er zo bang voor.. Om 17.00 gisteren was de test nog zo mooi.. We waren zo trots..
kan nog alle kanten op meid hopen dat het de goede kant op gaat ik bloede ook erg in het begin maar kijk me onderschrift ik weet ook dat het mis kan gaan we duimen voor je