Neee dit kan echt niet meer goed gaan, ik verlies zóóó veel bloed.. echt gewoon ongesteld.. vanmiddag ook krampen.. Als ik heel eerlijk tegen mezelf ben weet ik dat het gewoon niet meer goed zit.. hoe erg ik het ook vind..
Cayth, balen zeg! Ik weet niet waarom, maar ben bang dat ik ook gewoon ongesteld ga worden! A.s. Donderdag pas nod, maar ja ik ben zo bang dat het weer niet raak is. Gisteren morgen moeite met koffie, 1kopje! Vandaag kon ik die gewoon drinken.. Verder gisteravond feest gehad, daar friet gekregen werd ik heel misselijk van, heb met vlage dat ik misselijk ben, maar toch twijfel
Hier nog steeds geen ongi . Wel al sinds woensdag ongigevoel in m'n rug maar ook steken in m'n liezen die ik nooit heb. Snap d'r niks van, ben altijd precies op tijd met cyclus. Testen tot gisteren nog zo wit als wat. Pffft.
Hier vreemd.... Zou afgelopen zaterdag ongesteld moeten zijn geworden, maar niks. Wel hele week ongi pijn gehad en sinds weekend steken in m´n liezen met snel opstaan enzo. Ook steken in m´n onderbuik en rug als ik alleen al maar zit. Gisteren test nr...? gedaan en kwam in eerste instantie een vage kleur die na paar minuten weer vervaagde. Kon het niet eens een streep noemen. Ook nog steeds zuur dat omhoog komt....heel anders dan m'n twee vorige zwangerschappen waarbij ik gelijk hele duidelijke test had. Had toen ook wel heeeul veel hcg aanmaak . Ik moet van mezelf wachten tot woensdag....pompiedompiedom...
Ooh wat vervelend! Maar ja nog steeds volhouden!!!! Geen bloed is moed... Ik ben ook nog steeds aan het wachten as donderdag of vrijdag NOD, dus we zijn benieuwd!!
Ik zit inmiddels op 8 DPO. Vanaf dag 2 na mijn ei had ik heeeeel veel afscheiding. Leek wel een waterval. En na de mogelijke innesteling was het ineens normaal tot niks....Dag van mogelijke innesteling ontzettend misselijk geweest. En sinds die dag ook lage rugpijn. Weet het echt niet meer van mijn vorige, want daar kwam ik er pas achter dat ik zwanger was toen ik bijna 5 weken was. Dus nog even op het wachtbankje verder. Meiden die ook wachten, veel succes!
Durf het bijna niet te geloven en zag ´m ook niet gelijk....maar ik heb een positieve test in m´n handen!! Ongelooflijk, dat dit geluk ons nog een keer gegeven is. Nu hopen dat de hoge hcg weg blijft en ik dit keer beetje kan genieten van deze zwangerschap. Heb bij de vorige twee 7 maanden dag in dag uit gespuugd... Maar voor nu ben ik alleen maar blij
Cayth heb net je testje bekeke maar volgens mij is dat een false test streepje is niet eve dik als de controle streep
nou denk dat hier de ongi weer door gaat breken .. Kan wel janken! Heb al bruin verlies vandaag, wel heel licht bruin en maar een klein beetje maar toch, heb de moed deze ronde alweer op gegeven! Ik ben heel de week al misselijk, nog nooit gehad, dus ik dacht nu heb ik een kans, maar ben er toch bang voor nu! Dus ja , ga maar weer voorbereiden op de volgende maand!
Helaas, ongi is doorgebroken ! Ofja, het is nog niet helemaal helderrood, maar het is wel bloed... Dus ga er vanuit dat het niet gelukt is helaas, op naar de volgende ronde! Hoe staat het verder bij jullie allemaal?
Hier nog altijd veel afscheiding. Nog wachten tot dinsdag met testen. Waarom duurt het altijd zo lang.....maar wel inmiddels genoeg kwaaltjes erbij. Hoop maar dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt.
MamaKoenSjoerd gefeliciteeeerd!!! Wauw echt super!! Moppie1992; hij was echt even breed, en ook mooi roze.. Anoniem28 pff flink balen dus! Ik hoop dat volgende maand een mooie roze maand voor je word.. Hier; Gister mn laatste ongi-dag gehad, we gaan er weer voor! Erg spannend.. ik zit te twijfelen om te starten met ovu-testen.. wat raden jullie aan? ( wel/niet doen?) en zoja, welke ?