Wij hebben nu al 3 maanden ovu testen gebruikt.. Hebben 3x 1 smiley gehad, blijkbaar heb ik maar 1 vruchtbare dag, en geen 2! Verder gebruiken wij die van CB, vinden wij het duidelijkste! Maar ze hebben veel keuze, CB is wel duur , vind ik persoonlijk... Ja op naar de volgende maand... jullie ook succes!!!!
Hallo meiden!! Vakantie was heerlijk! Kon niet wachten de reacties hier te lezen haha zelf ben ik vrijdags op dag 32 weer ongi geworden helaas, maar was te verwachten. @cayth wat rot dat het is misgegaan, had het je echt gegunt. Hoop dat het snel een plakkertjes wordt ik gebruik zelf sinds vorige maand de ovu testen van zwanger en kids en die zijn heel duidelijk. @mammakoensjoerd gefeliciteerd!!! Hoe voel je je nu??? Last van kwaaltjes? Al een knaltest gehad? @anoniem28 jammer maar weer op naar de volgende ronde! Ga weer duimen draaien voor je Maar die dikke klodders witte afscheiding zijn dus helaas ook niet echt een peiler
@Jojo1984, Fijn dat de vakantie lekker was!! Ooh ja jammer dat jij ook ongi bent geworden! Maar ook op naar de volgende ronde.. Wij gaan ook weer voor de volgende ronde , wij hebben as woensdag afspraak bij ha, ik heb waarschijnlijk maar 1 vruchtbare dag, terwijl het normaal is als je er 2 hebt, en de ha wou mij even persoonlijk spreken , samen met mijn man, om even te kijken hoe en wat, hij wilde wat meer informatie over mijn cyclus, zodat het kan kloppen dat ik maar 1 vruchtbare dag heb. Dus ja nog even afwachten!
Ja inderdaad spannend!, Ja ik heb vorige week naar de ha gebeld, voor dat hantavirus waar ze het in het nieuws nu allemaal over hebben, wij zijn daar geweest, dus ik denk bel even of we ons eigen moeten laten testen. Toen kon ik het niet laten om te vragen aan de assistente of het normaal was dat ik maar 1 vruchtbare dag kon vinden via ovu testen, de assistent zei meestal heb je er 2 dus ga even overlggen met de ha, en toen belde ik terug en toen zei hij dat hij ons persoonlijk wou spreken hierover, dus ja ik weet het niet, vind het wel spannend! Dus ja nog even afwachten... Blijf wel nog steeds misselijk in de ochtend , en ben maar 1 dag echt ongi geweest, afgelopen donderdag bruin verloies, heel lichtjes, vrijdag rood , zaterdag nog een klein beetje rood, echt minimaal, zondag een vandaagalleen nog wat bruin verlies, ook al zo raar, normaal echt 4 dagen echt rood ongi ... Maar goed ik maak me eigen niks wijs!! Ben gewoon ongi geworden, vind het alleen raar dat ik zo misselijk blijf!
Anoniem, zo'n ongesteldheid heb ik ook gehad toen ik zwanger was van mijn zoontje. 2 dagen bruin, 1 dag bruin, avond rood en volgende dag alleen maar bruin. Bleek bij mij innesteling te zijn.
Goed dat je dat meteen aangegeven hebt! Ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Hou je me op de hoogte? en vaag van die ongi, maar ja dat heeft iedereen wel eens lees ik overal. Al hoop ik natuurlijk dat het een pseudo was voor je. Als je erg twijfelt kan je toch nog een testje doen?
ik snap er niks van, gisteren eigenlijk niks gehad... kwa menstruatie, in de ochtend 1 klein druppeltje bruin, verder niks, vandaag roze afscheiding bij het afvegen :S
Ja van de ene kant denk ik , ja moet ik gewoon doen, maar toch ook weer bang voor alsnog teleurstelling, morgen eerst het gesprek nog maar afwachten, en dan misschien donderdag ochtend testen..
pfffff vind het heel knap van je dat je kan wachten , ik zou het niet kunnen . Laat je even weten hoe of wat? Succes duim voor je! groetjes
Hallo allemaal, Gisteren bij de ha geweest! Hij vertelde als je maar 1 vruchtbare dag hebt dat dat helemaal geen probleem is! Verder vroeg ik erna dat ik steeds misselijk bleef, hij zei nou dan kan het misschien toch al raak zijn... Maar vanmorgen een test gedaan, omowit! Dus helaas, moest ook deze morgen mijn urine komen brengen, misschien komt daar iets uit, waarom ik zo misselijk blijf
Ooh, wat jammer!! Maar houdt moed op naar volgende ronde... Ik ga deze maand zonder ovu test doen, alleen tempen, op aanraden van mijn ha! Dus we zijn benieuwd , iedereen weer succes!