Dikke witte afscheiding

Discussion in 'Zwanger worden' started by JoliJoy, Jul 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

Jun 27, 2014
    391
    0
    16
    Hoi,

Ik heb de laatste daagjes last van dikke witte afscheiding.
    (Niet doorzichtig)
    Wat kan dit zijn? Krijg via google niet echt een antwoord.. Misschien dat jullie met dit of datgeen ervaring hebben?

2. lijntje00

lijntje00 Actief lid

Jul 3, 2014
    331
    0
    0
    Ik heb dit altijd. Soms heel erg en soms niks. Heeft ook met je cyclus te maken . Volgensmij is het na je menstruatie dik en rond je eisprong dunner.

3. godblessed

godblessed Bekend lid

May 11, 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Zolang het niet jeukt of brand weinig aan de hand anders kan het een schimmelinfectie zijn..Als.je niet gerust bent even de huisarts bezoeken

4. lijntje00

lijntje00 Actief lid

Jul 3, 2014
    331
    0
    0
  5. IJsthee

IJsthee Bekend lid

Feb 23, 2014
    711
    0
    0
    Bij mij was het een symptoom dat het raak was :) maar ik zie dat je net gestopt bent met de pil, dan valt er niks van te zeggen omdat je lijf dan nog moet wennen.

6. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

Jun 27, 2014
    391
    0
    16

Ja, ik vroeg me vooral af of het iets te maken had met een bepaald stadium in de cyclus... bv eisprong, eisprong op komst, menstruatie op komst... (kan niet wachten tot die er is!!)
    Jeuk heb ik niet, gelukkig.

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dik witte cremig afscheiding heb je na je menstruatie dan tijdens je eisprong word het dun en waterig of slijmerig en na eisprong weer dik en cremig. Maar alleen op basis van je afscheiding kun je niet zeggen dat je eisprong geweest is. Het wil nog weleens variƫren per vrouw. Vooral als je net gestopt bent met de pil. Veel succes met zwanger worden.

Share This Page