Goede morgen, Wie heeft er ervaring met dikke witte afscheiding rond nod? Mijn cyclus loopt nu iets anders dan normaal omdat ik gestopt ben met de pil in juli. 15 augustus kreeg ik bloedingen maar ook blaasontsteking eennhele heftige. 22 augustus naar ziekenhuis geweest voor inwendige echo en zag er allemaal normaal uit (ze zag een cel aan li eierstok, geen idee wat dat betekent, maar was niet erg zei ze) Heb vanaf 18 augustus een antibiotica kuur gekregen en na vijf dagen gelijk nog een kuur erachter aan. Bloeden is rond 23 augustus ook gestopt.. Was na de 19e al flink minder maar wist niet of het bloed van blaasontsteking was, want was alleen tijdens plassen.. Afgelopen weekend getest met action en kruidvat, wel streepjes maar lijken op indrooglijntjes. Zou volgens mij dan vandaag ongi moeten worden , maar heb geen voortekenen. Gistermiddag seks gehad en m'n vriend nog niet was gekomen zat er veel dikke vloed aan.. Schrok me wild, nog nooit gehad, ook niet bij eerste zwangerschap zover ik mij kan herinneren.. Wordt gek vannt wachten en onzekerheid.. Hebben jullie hier ervaringen mee? Ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt en dat t lager komt, maar zie ook veel dat witte vloed ook teken kan zijn van zwangerschap! Liefs
Het kan beide.... Toen ik zwanger was had ik ook iets meer wit verlies.. Toch even afwachten en dan testen ! Spannend hoor!
Hier kurkdroog na de eisprong in de ronde dat het raak was. Volgens mij verschilt het dus echt per persoon.