Dikke witte prop afscheiding

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sharmaine, Nov 11, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sharmaine

Sharmaine Lid

Oct 31, 2017
    14
    0
    1
    Female
    Hoi dames, even een vies praatje maar heb even een vraagje over afscheiding. Ik had vandaag een dikke witte prop afscheiding. Komt iemand dit bekend voor?

2. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

Sep 14, 2015
    358
    64
    28
    Female
    Het ligt er een beetje aan waar je in je cyclus zit. Ik heb proppen tijdens mijn vruchtbare periode maar die zijn de helder, maar zien er wel een klein beetje wit uit. Tijdens mijn zwangerschap had ik wel veel last van witte afscheiding maar geen 'proppen'.

3. diana285

diana285 Bekend lid

Jan 6, 2016
    813
    363
    63
    Ik heb het soms gehad, paar dagen dan na me menstruatie, een beetje witte klodder 1 keer en daarna niet meer, geen idee wat het is maar heb nergens last van.

4. Sharmaine

Sharmaine Lid

Oct 31, 2017
    14
    0
    1
    Female
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb verder ook geen klachten als jeuk of pijn zoals bij een candida of iets dergelijks. Ik vraag morgen wel voor de zekerheid een verwijzing voor de gynaecoloog

5. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Serieus? Omdat je een keer een prop witte afscheiding verliest? Je bent net gestopt met de pil dus dan kunnen je hormonen nog een beetje van slag zijn waardoor dit ook kan.

LadyBird90 and Sado like this.
  6. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

Mar 14, 2014
    488
    189
    43
    Female
    NULL
    Alkmaar
    Oei. Das verspilling van je tijd. Ik heb ook wel een klodders verloren na de pil en tijdens de pil..

Ik zou jezelf een eigen risico rekening besparen voor een gyno die je niet nodig heb.

Be Happy likes this.
  7. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Nou, het lijkt mij sterk dat je gelijk een doorverwijzing krijgt van je huisarts voor de gynaecoloog vanwege een prop afscheiding en als je nog maar net met AC gestopt bent... iedere vrouw verliest wel eens afscheiding, niks raars aan.

8. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,074
    17,029
    113
    Een bezoekje aan de gynaecoloog wegens afscheiding.......? Je bent niet serieus.....

Gootje1988 and Littlegirl1989 like this.
  9. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,888
    9,664
    113
    Female
    Een klodder slijm is niks zorgelijks. Geen reden voor een verwijzing in ieder geval. Laat je lichaam eerst maar eens rustig “op adem komen” van de anticonceptie. Dat is niet van de een op andere dag uit je lichaam. :thumup:

10. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Misschien was het wel sperma gemengd met je eigen afscheiding, zou wat zijn daarvoor naar de gyn te gaan :roflmao:

11. Cjms

Cjms Bekend lid

Dec 11, 2016
    891
    1,286
    93
    Zo'n klodder is bij mij meestal een teken dat mijn vruchtbare periode begint

Share This Page