Zoontje wrijft te veel in zijn oogjes??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door natjeb85, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    #1 natjeb85, 11 mei 2015
    Laatst bewerkt: 11 mei 2015
    Lieve dames,

Afgelopen vrijdag heb ik mijn zoontje met verhoging van het kdv opgehaald! hij had hele rode oogjes en was niet in zijn hum. :( ik heb de dokter gebeld of er nog plek was, Maar ik werd later terug gebeld door een arts die mij vragen stelde over mijn zoontje aan de Hand van mijn antwoorden was er volgens haar niks aan de Hand :( en is het een Virus dat over moet gaan;) gelukkig ging het al wat beter met hem in het Weekend goed geslapen en gegeten zaterdag nog wel verhoging!! Maar hij blijft in zijn ogen wrijven ;) ik heb ook daarom wel het Idee dat er wat Meer aan de Hand is. Morgen ga ik gewoon weer bellen met de dokter en wil ik een afspraak en dat ze naar zijn ogen kijken!! hij eet en slaapt wel goed voor de rest!! wat denken jullie wat het kan zijn ik zelf denk misschien aan hooikoorts :( ik heb geen Idee wat ik wel weet is dat ie echt last er van heeft

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    DL had zoiets vorige week, nauwelijks een rood oog maar wel een loopoog en na dag werd het een blauw oog. Blijkbaar gestoten, icm verkoudheid oid, want na een kleine week was het over.

Hooikoorts heeft meer symptomen (niezen, tranende ogen, loopneus etc).

3. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Hij is ook verkouden en heeft ook een loopneus, niezen doet ie ook wel regelmatig!

4. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Hm tja. Ik zou het even een weekje aankijken. Grote kans dat het dan over is. En dan kan je hem observeren (hooikoorts speelt op bij zonnig, windstil weer, en als ze veel buiten zijn. Als het b.v. regent en/of ze zitten hele dag binnen zou er minder last moesten zijn.)

5. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Hoort meestal bij het verkoudheidvirus.
    DL is 3 weken ziek geweest en 2 dagen beter, nu weer ziek met koorts en erg verkouden.
    Ook zij wrijft echt heel veel in haar oogjes, ook omdat ze gewoon heel erg moe zijn van het verkouden zijn maar ook door de traanoogjes/geirriteerde oogjes.

Deel Deze Pagina