Dikker van Nutrilon?

Discussie in 'Voeding' gestart door Ozzy, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ozzy

    Ozzy Actief lid

    31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo allemaal ,

    Ik hoorde laatst nadat ik had gezegd had dat ik Friso gebruikte (omdat het CB mij dat aanbevolen toen mn zoontje 4 weken was daarvoor BV+Omneo kwam niet aan)dat het CB dit aanbeveelt omdat baby s teveel aankomen van nutrilon?

    Mijn zoontje deed het goed op Friso comfort..toen alles prima ging dacht ik laat ik maar naar een standaard voeding overstappen ik koos voor nutrilon standaard veel spugen kreeg ik ervan en krampen die waren net voorbij .. :( kon ik weer bijna grijpen naar het cinababyflesje..dus weer CB gebeld en ze vertelden dan ik toch maar terug kon naar Friso comfort nu doe ik voor 150 cc 3 schepjes friso en 2 schepjes nutrilon om het pakje op te krijgen dan ga ik gewoon weer verder met Friso comfort denk ik want dat ging goed..komt dat iemand bekend voor?

    Ik ben laatst een maand geleden naar CB geweest toen was mn zoon 4 kilo nu denk ik ietsje meer dan 5 kilo weet het volgende week pas met controle hij drinkt al een paar weken ochtend 2 keer 180 cc en dan 3 keer 150 maar aangezien hij sochtends om 6 uur wakker wordt en om de 3 uur honger krijgt ben ik om 1800 al klaar met de 5de en laatste voeding..maar als hij niet komt maak ik hem ook niet wakker als hij in slaapt valt, ik denk dat het per kind allemaal verschilt , je baby geeft alles zelf aan.
     

Deel Deze Pagina