Hallo allemaal. Ik ben begin van de maand gestopt met de pil. Nog niet om zwanger te worden. Maar meer om eens te kijken hoe ik me voel zonder de pil. En een voordeel is dat als we dan voor kinderen willen gaan, ik niet eerst hoef te ontpillen. Maar nu mijn vraag. Ik ben 2 oktober gestopt. Nu kreeg ik 19 oktober twee keer bij naar het toilet gaan een beetje bloed verlies. Een keer bruin en een keer rood. Is dit normaal? Ik wil echt niet zwanger zijn. We hebben het ook gewoon met condoom gedaan dus lijkt me dat ook niet echt mogelijk. Wij trouwen over 7 maanden en dan zit ik echt niet op een dikke buik te denken. Alvast bedankt voor jullie antwoord
He Helriek, Ik ben ook (na 10 jaar de pil en 2 jaar de nuvaring) 14 juli gestop. we gaan ook nog niet voor het echie. In het begin had ik ook wel eens een beetje bruin en rood bloed verlies. Je lichaam moet weer even opgang komen en dat kan even duren. Ik moet zeggen dat ik me nu echt stukken beter voel! Het bevalt me prima zonder! succes met ontpillen groetjes Lin