Dit is geen o zou het misschien... meer even een klaag postje... In december ben ik dus gestopt met de pil. Dat was eigenlijk al de derde keer dat ik stopte.De vorige 2 keer ben ik in totaal 2 kilo aangekomen en ook weer 2 kilo's als ik weer begon. Nu zit ik dus op de 68 kilo en ik begin het echt zat te worden.. ik krijgen nu echt een buikje... Als het nu een echt mooi zwanger buikje zou zijn dan zou ik erg trots zijn... maar nu even niet......
Ik ben nu sonds een jaar van de pil af. De eerste 2 maaanden viel ik af. Nu ben ik ook alleen maar bij gekomen....echt balen en durf niet echt te lijnen ivm in de war brengen van cyclus....
ik ben ook bijgekomen totaal zo'n 5 kilo vanaf okt 05. Ik eet niks anders ofzo maar toch ben ik bijgekomen. probeer al gezond te eten maar ja . ik weeg nu zo'n 61 kg maar ben dit totaal niet gewend:S maar ja wat wil je doen .
@nieuwbegin: Ik weet precies hoe je voelt! Ik ben in nov gestopt met de pil en totaal al 3 kilo aangekomen. Van de 65 kilo ook naar de 68 kilo... blehhhhh Mijn eetpatroon is hetzelfde en toch aankomen. Het is idd zeer frustie bah bah @Me2: Ik wil dus ook niet gaan lijnen ivm met het in de war brengen van mijn cyclus...
toen ik 11 kilo ben afgevallen was mijn cyclus compleet in de war was 6 maanden lang elke twee weken ongesteld. toen was ik niet bezig met zwanger worden dus het was heeeeel erg vervelend
Maja misschien dat je meer aankomt omdat je toch bewuster en gezonder met je voedingspatroon omgaat? Bedoel ik eet nu wel een stuk gezonder als toen ik aan de pil was, dus krijg je meer voedingsstoffen binnen. Eet wel dezelfde hoeveelheid per maaltijd zeg maar, maar wel gezonder. Weet het ook niet ghehehehe
Ik heb daar wel last van als ik afval en zeker als ik veel afval. Nu ik een kinderwens heb wil ik dat mijn cyclus niet gek gaat doen (afgezien van het feit dat mijn cyclus sinds mijn mk niet meer is wat die was).
Ik ben 5kilo aangekomen sinds september, maar dacht altijd dat het was omdat ik tegelijk ben gestopt met roken. Fientje
Mannetje en ik zijn in november gestopt met zowel de pil en roken, en hoppla: allebei ruim 5 kilo erbij inmiddels... Zucht...
Ja, erg he, maar dat weet je meestal wel op voorhand. Ik ga er in ieder geval niet terug voor beginnen roken, ben blij dat ik van die stinkstokken af ben.
Ja, hoop ik ook hoor. En ben ik dan blij dat ik ons beebje niet nodeloos in gevaar moet brengen door die stomme siggies Fientje
Leuk hoor Sterre, ik vrees dat ze dat van mij niet gaan zeggen. Wat er wel mooier op geworden is zijn mijn (.)(.)
Mijn cyclus is heel normaal gelukkig... Naar mijn idee eet ik juist niet anders dan normaal. Ik at al vrij gezond en normaal, ik ben juist gestopt met te veel snoepen. Maar het lijkt mij toch stug dat je van stoppen met te veel snoepen ( ik snoep nog wel maar minder) aankomt?